بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Ahad, 9 Jun 2013

Cemburu itu perlu

Assalamualaikum

image dari google

Tak semua sifat negatif itu negatif juga hasilnya. Tapi apa pun setiap sifat itu sudah semestinya tidak boleh berlebih-lebih kerana ianya akan memudaratkan. Ambil yang positif.

Cuba kalau pasangan kita langsung tak cemburu dengan kita. Memang tiada masalah. Tapi jika ada sedikit cemburu, kita akan lebih terasa yang pasangan kita terlalu sayang pada kita. Biasanya orang lelaki lebih perlukan perasaan macam ni ;)

Masa saya bekerja dulu. Ada staf lelaki cerita pada saya yang isterinya langsung tak cemburu dengan dia. Dia kata sampai dia rasa isteri dia tak sayang dia ke. Saya percaya orang perempuan pun akan rasa macam tu juga.

Jadi cemburu lah sikit pada pasangan masing-masing untuk buktikan kita sentiasa menyayangi pasangan kita.

10 ulasan:

  1. ishhhhhhhhhh mana leh tak cemburu izan, sikit2 tu mesti ada, maklum le kaum adam ni, bukannya leh dipercayai 100%, betul tak??

    BalasPadam
  2. saya suka bila hubby cemburu,..lelaki sllnya tak meyatakankan rasa cemburunya tapi kita dapat tgk dari gaya bahasa dan matanya..hik..saya mmg cemburu...hihi...

    BalasPadam
  3. kena ada walaupun sekelumitkan..
    kalau tak ada mmg akan rasa pelik, tapi kalau ada, jgnlah terlalu cemburu...

    BalasPadam
  4. Macam saya memang jenis tak pandai cemburu... tapi hubby mmg jenis yg sgt cemburu kat bini dia ni... kadang2 stress, tapi think from positive side- Horrey, dia sayang kat saya :)

    BalasPadam
  5. mau x der ...
    kena ada .. rasanya sampai bila2 kot ! .. tapi x leh berlebih2 .. ;)

    BalasPadam
  6. sikit2 pun mesti ada punya....

    BalasPadam
  7. cemburu tu perlu tapi perlulah berpada-pada... ^_!

    BalasPadam
  8. semua kene berpada2...kalau terlebih cemburu susah juga

    BalasPadam
  9. mana boleh tak cemburu.
    sy cemburu.terus terang.tp tgk situasi la.

    BalasPadam
  10. haiiihhh org buta mata pun tahu cemburu, yg buta hati jer kot xde rasa cemburu ni huhuhuhuhu

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...