بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 22 Mei 2013

Cara mudah bersihkan dapur

Assalamualaikum

Iklan tidak berbayar ;)

Belum pun keluar iklan Amy Mastura (Cif) dah ready nak buat iklan sendiri, tapi lambat pula iklan sendiri ni nak keluar :) Sebenarnya mudah je nak bersihkan dapur walaupun tanpa Cif TAPI bila dapur dah mula kena virus (kotoran yang sukar dihilangkan) kena juga guna khidmat Cif ni.  

Dapur saya ni mula bermasalah bila saya guna minyak bunga matahari untuk masak. Ternyata minyak yang terperecek (terkena) dapur agak sukar dihilangkan. Jadi penyakit malas pun menjadi sebab kecewa setelah puas menyental.

Baru-baru ni teringin nak cuba Cif. Alhamdulillah semua yang sukar jadi mudah. Table top yang nampak bercalar pun jadi bersih dan licin. Kalau ada masalah yang sama, boleh cuba guna Cif. Terus rajin bersihkan dapur.

8 ulasan:

  1. wah..berkilat dapur..nk cari la cif ni nanti..tq share ye ummi

    BalasPadam
  2. samalah.. saya pun gunakan yg ini .. bau yg ini jgk... mmg berkesan.. sebelum ni pakai yg cosway punya .. ok jgk.. cuma xde offer belilah cif .. murah sikit hihihihi

    BalasPadam
  3. Salam UI,
    Maaf dah lama mummy tak menjenguk, insyaallah, mummy akan sentiasa bersama kamu ...
    Miss u dear!

    BalasPadam
  4. tak pernah guna si cif ni..ad org kata bersihkan dapur dengan cuka pun berkesan...

    BalasPadam
  5. kannn ..
    haa nanti nak guna
    dah lama x guna since duk ngan mak .. mak nyee dapur lain sikit ;)

    BalasPadam
  6. wah, dapur dah berkilat... mmg rajin la menyental dapur lepas ni :)

    BalasPadam
  7. ira pn guna cif ni... seronok bila tgk dapur berkilat semula.. hehe

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...