بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Ahad, 21 April 2013

Petua cuci buah pinggang dengan daun sup

Assalamualaikum


CUCI BUAH PINGGANG DENGAN HANYA RM 1.00

Selama bertahun-tahun kita mengunakan buah pinggang dalam proses biologi badan, kandungan garam dan racun yang kita tidak tahu bertapa banyak jumlahnya, dan kita tidak pernah mencucinya kecuali bagi yang bermasalah sahaja, tapi tahukah anda dengan hanya RM1.00, anda mampu mencuci buah pinggang yang banyak berjasa pada kita ini, caranya mudah sahaja beli seikat daun SUP, cuci bersih-bersih, potong kecil-kecil, masukkan kedalam periuk, masukan air bersih, didihkan untuk sepuluh minit sahaja, sejukkan, tapis, masukkan kedalam botol yang sesuai dan disimpan dalam peti sejuk, amalkan meminumnya segelas sehari, insyaaallah anda akan rasa perubahannya, segala kandungan garam dan racun-racun akan dikumuhkan melalui air kencing. Daun SUP telah diketahui sebagai satu kaedah rawatan pembersihan yang terbaik untuk buah pinggang kita dan ia adalah semula jadi! 

Sumber dari sini

UI: Baru pertama kali dengar petua ni dan tertarik juga untuk mencuba. Yang penting ianya adalah tumbuhan semulajadi dan sudah tentu tiada kesan sampingan. Selamat Mencuba! Sesiapa dah cuba boleh cerita hasilnya.


14 ulasan:

  1. memang bagus kan petua ni..

    BalasPadam
  2. assalamualaikum ummi...perkongsian info yg menarik...:)

    BalasPadam
  3. sebelum ni tahu, tapi tak tahu cara nak mgunakannya...
    bila dah tahu ni, nanti bolehlah cuba.. :)

    terima kaseh sudi berkongsi..

    BalasPadam
  4. baru tahu jugak.. bagus rupanya daun sup ni kan..

    BalasPadam
  5. Kalau tahu sebenarnya ada cara mudah tapi kadang tak tahu itu yg tak buat Rose...

    BalasPadam
  6. iyer ker?? baru tahu ni... tq kongsikan tips mcm ni...

    BalasPadam
  7. tq....kongsi petua nie.....lepas nie nak try....

    BalasPadam
  8. xpernah tau petua ni.... bley la cuba...

    BalasPadam
  9. wah! bagus petua ni..boleh cuba amal kan ni..TQ sharing..jimat pun ia...:)

    BalasPadam
  10. menarik petua ni...
    boleh dipraktikkan..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...