بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Selasa, 16 April 2013

Alhamdulillah Iman dah sembuh

Assalamualaikum

Gambar lepas Iman sikat kan rambut Nayli. Tu yang saya ambil gambar. Sebab melentik rambut Nayli dibuatnya. Iman sikat selah kanan je. Lagi sebelah yang nampak tak terurus tu Iman tak sikat ;)


Alhamdulillah Iman dah pulih sepenuhnya. Sekarang kami di rumah nenek Iman lagi sejak malam Ahad berkampung di sini ;) Kebetulan hantar nenek Iman yang tidur rumah Iman sejak hari Jumaat. Mujur ada nenek Iman, ada kawan nak pergi hospital. Kalau tak takut juga berdua dengan Iman pukul 3 pagi keluar rumah. Memang tunggu hari cerah baru keluar. Bukan apa takut ada orang nak buat jahat.

Kenapa letak gambar di atas? Sebabnya bila Iman dah sembuh Nayli pula yang demam semalam. Mujur tak muntah macam Iman. Kesian dia.. Mak ngah doakan Nayli cepat sembuh. Doakan sama ya..

Bila tiada AI macam ni lah rutin kami. Dalam seminggu 2 atau 3 kali ke rumah nenek Iman. Cari kawan ;)

Update: alhamdulillah Nayli sudah sembuh.

18 ulasan:

  1. Alhamdulillah Iman dah sihat..:)
    erm! bila sunyi tu yg cari kawan kan.. kami pun sllu gak rindu nenek Pa'e..bila rindu tu yg berkejar balik ke Tawau...:)

    BalasPadam
  2. musim demam ke skng ni... rata2 anak kecik demam... hurmmm

    BalasPadam
  3. Moga cepat sembuh juga buat Nayli.
    Suka Iman ada kawan kalau selalu jumpa macam ini..

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah Iman da sembuh.. Semoga cepat sembuh ye Nayli.. Sian dia..

    BalasPadam
  5. hehehe.. alhamdulillah dah sihat yer iman

    BalasPadam
  6. assalamualaikum ummi....alhamdullilah dah sehat yer...:)

    BalasPadam
  7. salam dik
    wah iman pun demam .. sib baik dah ok
    akak nie anak kena bisul smpai demam huhuh

    BalasPadam
  8. yey iman dh sihat.Alhamdulillah..

    semoga nayli pula cpt sembuh..:)

    BalasPadam
  9. baguslah iman dh sembuh...demam rindu lah tuu

    BalasPadam
  10. alhamdulillah, dua dua dah baik :)

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah....
    Moga Nayli cepat sembuh ye...

    BalasPadam
  12. alhamdulillah, moga nayli pun cepat sembuh, sian budak2 kalau demam ni

    BalasPadam
  13. ALHAMDULILLAH...2-2 dah sembuh ;)

    BalasPadam
  14. Allhamdullilah.....syukur semua dah sihat.....

    BalasPadam
  15. iman makin hensem!! kite demam nk menghapallah ummi!

    BalasPadam
  16. alhamdulillah semuanya pun dah sembuh......
    saya kalau berdua dgn amir pun tkt jgk.. skrg mcam² hal, kat rumah pun org bernai buat jahat .. inikan lg keluar awal pagi...

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...