بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Ahad, 31 Mac 2013

Mainan dalam beg tangan

Assalamualaikum


Setiap kali keluar rumah, mesti ada je mainan nak di bawa. Kali ni senyap-senyap je dia masukkan dalam beg ummi dia. Selalunya Iman beritahu. "mi.. bawa mainan. Masuk ni" (beg pakaian Iman). Disebabkan beg Iman dah dimasukkan lebih awal dalam kereta. Inilah jadinya :)

AI ada, macam-macam mainan dibelinya..

8 ulasan:

  1. hoho..alya xpernah lagi wat gitu tapi dalam kete penuh ngan bear dia jer..semua nk angkut kalau nk g mana2

    BalasPadam
  2. dah siap bawa dari rumah tak payah lagi beli yang lain.... jimat jimat :)

    BalasPadam
  3. bagus gak jika cenggini, idok le dia terliur bila tengok mainan terjual kt luar

    BalasPadam
  4. assalamualaikum ummi..iman mesti suka yer...:)

    BalasPadam
  5. bagusnya iman.. xde la dia mtk nk beli yg lain kan..

    BalasPadam
  6. hehe budk2 mmg tak lekang dengan mainan...aiman yg dh beso tu setiap kali ikut ibu pegi opis ada je mainan yg diborongnya..:)

    BalasPadam
  7. kekekeke...berguna jugak beg tangan tu kak.. :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...