بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Sabtu, 9 Mac 2013

Bila ayah telefon Iman

Assalamualaikum

Reaksi Iman bila ayah kata "esok ayah telefon lagi ya... Assalamualaikum Iman"

Masih tak bagi ayah letak telefon. Ummi tengok Iman pun mengalir airmata.

Bila berjauhan jangan sangka anak kecil tak ingat atau rindu ayah/ibu mereka. Tengok saja Iman ni.. walau tak tanya atau sebut ayah dia. Bila ayah dia telefon, terus jadi sedih sebab teringat ayah yang jauh di mata. Dapat dengar suara pun jadilah. Sampai tak bagi ayah dia letak telefon. Sabar ya.. Insyaallah minggu terakhir bulan ni ayah balik.

Harap bila besar nanti pun akan tetap rindu ayah macam ni :)

10 ulasan:

  1. Ala, auntie tgk gambar tu pun tumpang sedih... anak2 seusia Iman mmg dah pandai express his feeling.... Iman kena kuat tau, kesian kat mama tgk Iman mcm tu

    BalasPadam
  2. sedihnya tengok iman...alya xde pulak macam tu..mungkin sebab seminggu sekali dapat jumpa...xde la rindu sangat

    BalasPadam
  3. kesiannya tgok pic iman nangis,terharu rasa macam nak nangis sama..kesian iman rindu ayah..

    BalasPadam
  4. Sedih nya tgk Iman..
    pernah bawa Pa'e bercuti berdua jg..esok pagi2 dia dah tanya mana Babah? siap ajak Ibu balik lg..
    sabar ye Iman..tak lama lg bleh jumpa ayah...:)

    BalasPadam
  5. Alaaa sedihnye tgk. Windu ayah dia yer. Jarang dpt tgk anak yg windu ayah ni. Sabo ye Iman, jadi good boy..Insya Allah, ayah Iman balik cepat.. :)

    BalasPadam
  6. firas belum pandai nak nangis2, tapi kalau tengok gambar ayah, dia duk jerit2 la ayah..ayah...

    BalasPadam
  7. alooo....Nur tgk pun jadi sebak..
    huhuhuhh

    BalasPadam
  8. ala...kita pun nk tumpang nangis tgk tau..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...