بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Khamis, 14 Mac 2013

Barisan ke Masjid lebih pendek. Kenapa?

Assalamualaikum


Dah lihat gambar? apa yang kita rasa dan fikirkan? betul atau tidak hakikat yang sebenarnya. Bila saya lihat gambar ni... cukup tersentuh dan terasa apa yang dilihat. Astaghfirullah.

Mari sama-sama ubah apa yang kita lihat. Buat peringatan dan renungan bersama..

8 ulasan:

  1. ye betul tu...sama2lah kita memperbaiki diri...

    BalasPadam
  2. kat selangor skrg pun payah nak dgr pembesar suara boleh digunakan untuk melaungkan azan terutama waktu subuh dan zohor.. tp alhamdulillah kat kg masih blh lg.... jomlah meramaikan masjid...

    BalasPadam
  3. Salam kenal, thanks for this n3. Sama2 kita muhasabah diri.

    BalasPadam
  4. lebih seronok dgn hal duniawi.

    BalasPadam
  5. betul tu.....mana2 masjid sekarang nie....sepi orang dah tak ingat untuk berjemaah......

    BalasPadam
  6. zaman sekarang org makin leka dengan hiburan..(mengingatkan diri sendiri juga)
    masjid penuh hari jumaat n solat raya je kan

    BalasPadam
  7. apa yang kita lihat dalam pic tu, betul2 terjadikan..
    sama2 kita perbaiki diri... :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...