بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Ahad, 24 Februari 2013

Ziarah baby baru

Assalamualaikum

Bila ada aktiviti bersama keluarga memang tak online ;) kalau ada saya menyinggah di blog dan buat entri baru bermakna saya memang tiada aktiviti.

Hari Jumaat baru Iman tidur pukul 2 pagi sebab petang dah tidur jadi 'bateri' dah recharge. Dah lama dia tak tidur lewat macam ni. Baru tidur, dalam pukul 3 pagi merengek pula sakit kaki. "ummi sakit.. minyak". Mesti lenguh kaki dia. Saya rasa sebab terjatuh masa teman saya isi minyak. Nak pegang tak bagi.. kan dah jatuh.

Berbalik pada tajuk entri. Semalam memenuhi jemputan kawan AI sempena kepulangan dia dari Kelantan, setelah isteri bersalin dan habis berpantang 60 hari. AI tiada pun saya pergi juga. Sebab kami dah lama kenal. Dia kawan AI dari zaman bujang lagi. Ajak mak dan adik sekali :)

Muhammad Adam Ausyar

Gambar ni Iman yang ambil ;)

Alhamdulillah rezeki mereka setelah 7 tahun menanti. Jadi siapa yang masih belum ada zuriat jangan putus asa. Saya lagi lama, kalau ada anak dah sekolah menengah :) apa pun syukur ada rezeki lain yang Allah beri sebagai penyeri.

19 ulasan:

  1. comel, syukur dapat zuriat..saya ni dah lama juga, insha Allah, Allah pasti mendengar doa dan rintihan hamba Nya...Allah Maha Mendengar

    BalasPadam
  2. assalamualaikum ummi... syukur mendapat zuriat yg comel ni...

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah...rezekinya tetap ada...cuma waktu nya cepat atau lambat kn...

    Comelnya adam ni...rasa cam nak cubit2 je pipi dia tuh!

    BalasPadam
  4. mm lamanyer tunggu.xrugi bersabar menanti kan?sy prnh jmpe pasangan yg baru kawin 5 thun xde anak, si lelaki dok slahkan wife je,pas2 dia kawin lain...pastu memang poyo...dh check2 ...baru tau yg dia tu mandul...ces alasan jer nk kawin lain...errr ade kene mengena tak dgn entri ni... :)

    BalasPadam
  5. alhmdlh...kunci kejyn seorg hamba ialah dgn sabar

    BalasPadam
  6. err..cantik je iman amikkan pic tu.. :)

    7tahun..lama tu, berkat kesabaran pasangan akhirnya dapat juga babykan.. :)

    BalasPadam
  7. penantian yang begitu lama.....banyak hikmahnya...nie mesti jadi anak kesayangan nie....

    BalasPadam
  8. Comel baby Adam..
    Alhamdulillah rezeki dr Allah..betul tu jgn mudah berputus asa..Ada sedara belah suami 11 thn nikah baru ada anak..:)

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah rezeki Allah itu ada, cuma lambat dan cepat sahaja..

    BalasPadam
  10. alololo comelnyerrr...betul tu pasangan yg belum ada zuriat dh lama tunggu tu jgn putus asa

    BalasPadam
  11. UI setuju sgt..kdg Allah lambat nk bagi rupenye disisi anak tu ade kemenangan besar nk bg mak pak die yg sabar..mgkin anak2 tu nk jadi 'somebody' ;)

    BalasPadam
  12. comel..teringin nak bau baby..

    BalasPadam
  13. 7 tahun ...alhamdulillah.in shaa ALLAH kak ;)

    BalasPadam
  14. insyallah.. kalau ada rezeki allah akan bg jua...

    BalasPadam
  15. lama juga ye menunggu smp 7 tahun.klu adam ni ada abag or kakak dh sebaya aiman dh..comel adam..tembam!

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...