بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Jumaat, 22 Februari 2013

Ubat demam cepat sembuh untuk anak

Assalamualaikum

Ubat demam Iman

Disebabkan sekarang saya tengok ramai kanak-kanak demam. Jadi saya nak share ubat demam yang cepat sembuh untuk anak. Biasa ubat demam ni ada yang warna merah dan oren kan? Macam Iman memang serasi dengan yang warna oren dengan label atau jenama di atas.

Kalau bagi memang suhu badan akan terus turun. Insyaallah demam tak berpanjangan. Ubat klinik tak sama, rasanya boleh tanya dulu di kaunter, ada tak ubat seperti di atas.

Saya bagi pada anak buah. Alhamdulillah terus pulih dari demam.

Sharing is caring :)

10 ulasan:

  1. alisha pun minum ubat dmam yg ni gak :)

    BalasPadam
  2. Kt klinik @ spital k'jaan pun Paracetamol (PCM 250mg/5ml), dosenya sama jer..

    BalasPadam
  3. anak yan pun sama kalau demam nie lah ubatnya he heee...

    BalasPadam
  4. memang musim demam sekarang ni...
    nory sakit tekak je skrg ni...perit betul,,

    BalasPadam
  5. tula kat tmpt ayu pn rmai dh dmam

    BalasPadam
  6. kat kinik biasa p pon, mmg dpt ubat ni

    BalasPadam
  7. next time bleh try ubat ni...thanks

    BalasPadam
  8. sama la, anak2 saya pun serasi dgn ubat ni.... tapi kat sini belasah jer mana yg ada, nasib baik mereka jarang dapat demam

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...