بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Khamis, 21 Februari 2013

Suara13.Com CPUV politik?

Assalamualaikum


Tak sangka ada juga iklan politik yang disiarkan oleh Nuffnang. Mungkin sebab nak pilihanraya. Jadi masing-masing ambil kesempatan memancing undi ;) Website ni baru ditubuhkan rasanya. Siapa yang dapat CPUV sama macam saya?

Soalan lagi... Siapa yang baru pertama kali nak mengundi? Sama macam saya ;) sudah terlepas peluang beberapa kali. Insyaallah tahun ni berpeluang dan mesti cari peluang :)

Bukan setakat di blog. Dalam handphone saya tak putus-putus dapat sms pasal politik. Dari dua-dua belah pihak pula tu. Satu pun saya tak jawab. Biarlah jawapannya di kertas undi ;)

Sssshhh... jaga-jaga ada yang memerhati :)

9 ulasan:

  1. sy pun br p1 kali nk mngndi thn ni.. hihii samalah kita :)

    BalasPadam
  2. akakpn dapat email kutuk mengutuk melalui no. email rasmi, menciiiiiiiiiii..

    BalasPadam
  3. Sy pun sllu dapat kat HP.. ntah dari mana2 ntah... politik sokmo.. malas nak layan...hehe:)

    BalasPadam
  4. mmg mcm2 cara nak pancing undi ni kan !

    BalasPadam
  5. saya pun br pertama kali nak mengundi tahun nie..Insha Allah...kena bali kg laa nama kat sana...

    BalasPadam
  6. ngundi?politik?alamak xminat laaa...ehehe :p

    BalasPadam
  7. biasalah dah nak mengundi....masing2 cari penyokong....

    BalasPadam
  8. makin dekat makin bnyk kita digasak... :)

    BalasPadam
  9. kali ni jgn terlepas mengundi tau.....rugiiiiii.

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...