بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Selasa, 19 Februari 2013

Cenderahati buat rakan blogger

Assalamualaikum



Akhirnya setelah lama berniat. Hari ini baru dapat laksanakan niat tersebut. Selagi tak bayar niat, selagi tu rasa serba salah ;) Lega rasanya bila sudah tertunai. Diharapkan ianya selamat sampai kepada semua penerima anugerah yang saya sebutkan dalam entri INI dan INI.

Dalam entri tu saya tidak sebut Blog Ayu. Ayu juga sebelum ni merupakan blogger yang rajin meninggalkan komen di blog ni dan memberikan trafik yang tinggi juga semasa dia buat segmen : Saya blogger dari....

Harap sudi terima cenderahati ikhlas dari saya tu. Buat Cik Nur lain sikit dari yang lain. Sebab blog Cik Nur sentiasa ada sebagai penyumbang trafik di blog ni.

Terima kasih semua atas sokongan :)

12 ulasan:

  1. Cikgu pun masig blum lgsai hutang dgn dua blogger huhu....xsng duduk dibuatnya

    BalasPadam
  2. eh..ade nama Nur di situ...
    terima kaseh byk2 ye kak..
    susah2 akak je...
    segan Nur tau....

    BalasPadam
  3. ntuk akak xder ke? opsssssssss..

    BalasPadam
  4. cik nur mmg penyumbang traffik terbaik...tapi terbaik juga bila dia buat panggilan hangit kat eca..geram tul kak~.heheheh :)

    BalasPadam
  5. eh, nama saya pun ada...
    saya ada bg alamat ke.. dh lupa la plak... hihii

    btw, thanks UI :-)

    BalasPadam
  6. alhamdulillah.semoga murah rzeki akak ;)

    BalasPadam
  7. tahniah kepada yg terima ! ;)

    BalasPadam
  8. tahniah kepada semua penerima hadiah.. :)

    BalasPadam
  9. wah...tahniah kepada mereka semua =)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...