بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Sabtu, 12 Januari 2013

Wajah-wajah ceria Iman di Kelantan

Assalamualaikum

Alhamdulillah, Iman jenis budak yang tak kisah di bawa ke mana. Tak merengek nak balik dan senang juga tidur. Janji ummi dia ada ;) apa pun Iman memang serasi di sini.... ceria je. Makan pun selera.


Baru bangun tidur... Iman kalau bangun tidur sentiasa ceria :)


Gambar sebelum gunting dan selepas gunting rambut. Mula-mula menangis sebab tak kenal. Lepas tu ok. Bila rasa dah lama, Iman cakap "dah siap" ;) maklumlah tempat biasa 3 minit, yang ni 10 minit.


Bergambar bersama baju dan bola yang di beli masa duduk Kelantan. Baju angry birds ni Iman dah lama minta ;) beli kat pasar Jumaat je. Untuk pakai di rumah.


Aktiviti petang, main bola depan rumah ma tok. Bola ni nenek Mah (adik ma tok) belikan.

16 ulasan:

  1. tomeynyer awok syg..beruntung la ummi dpt awok.jadi anak soleh ek.bwk famly pergi ke syurga tau

    BalasPadam
  2. Dah bergunting boleh Iman sikat rambt sendiri kan ha... dah hensemkan.

    Anak ni Rose janji kita ada dia selesa aje. Apa lagi kalau yg ditemui nenek/atuknya memang tak kisahlah - lagi suka adalah sebab bebas.

    BalasPadam
  3. Firas kalau dah jumpa geng yg rajin melayan dia, mama pun dia lupa

    BalasPadam
  4. comel iman ..
    lebih comel bila potong kemas macam tuu .. ;)

    BalasPadam
  5. wahh..rambut baru..comeinya dia..!
    senyummmm jee...

    BalasPadam
  6. Selamat siang saudaraku
    ini kunjungan dan silaturahmi dari Indonesia dalam dunia maya, apa kabar...
    salam untuk semua yah...
    jangan lupa singgah/ mampir
    ditungggu dan terima kasih

    BalasPadam
  7. comell nya Iman.. makin hensem after gunting rambut..:)
    senang kan klu anak tak meragam kat mane2 pun kita bawa... harap2 anak sy pun mcm Iman nti..tak banyak karenah walau bukan kt tempat sndiri kan?...:)

    BalasPadam
  8. sweet iman senyum ;-)
    iman balik kampung ye..

    BalasPadam
  9. assalamualaikum ummi...suka nyer iman bermain bola...hancem la bila rambut dah potong...:)

    BalasPadam
  10. cerianya iman..cute je dia :)

    BalasPadam
  11. Hadir lagi kawan
    ditunggggu yah

    http://penyuluhp.blogspot.com/

    BalasPadam
  12. Comelnya Iman. Tentulah Iman seronok sebab Ummi ada sekali. Tambah pulak tok ma rajin layan Iman..

    BalasPadam
  13. iman rambut baru yer...comeynya dia hehehe

    BalasPadam
  14. memang ceria sgt ....

    kak ros dah sihat ker???

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...