بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Jumaat, 4 Januari 2013

Terima kasih Lyssa Faizureen

Assalamualaikum


Baru laju line internet. Slow sangat dari malam tadi lagi. Mungkin sebab hujan 2 hari tak berhenti di Kelantan ni ;) pandai-pandai je kan?

Saya nak ucapkan terima kasih buat Lyssa Faizureen yang sudi join blog saya dengan nombor keahlian 440 ;). Siapa tak kenal dengan Lyssa kan? Kalau ada yang belum kenal boleh singgah http://www.lyssasecret.com. Sebenarnya dah lama perasan yang Lyssa ada dalam senarai mereka yang join blog saya. Tapi malu nak buat entri, macam tak percaya je ;) terharu saya dengan kesudian Lyssa, singgah dan join blog ni.

Saya dah lama juga follow blog Lyssa. Kalau tak silap masa tu followers Lyssa baru 24k++. Sekarang sudah mencecah 55k++. Saya suka blog Lyssa sebab tertarik dengan entri-entri tutorial untuk blog. Kagum jugalah sebab banyak ilmu yang sedia dikongsikan serta mudah difahami. Disamping lihat apa cerita mengenai Lyssa yang sentiasa comel berbanding usia sebenarnya :)

Sekali lagi terima kasih Lyssa. Macam satu penghargaan juga buat saya :)


P.s: Teringin Ben Ashaari pula join blog ni ;) gurau je..

12 ulasan:

  1. TAHNIAH KAK... Lyssa mmg ramai follower kan :)

    BalasPadam
  2. wah..tahniah kak..
    bila pula la turn ciksu ;)

    harap2 cik lyssa sudi singgah la ye..hihi

    BalasPadam
  3. waah...tahniah UI =) tumpang bangga sekejap hihi

    BalasPadam
  4. alhamdulillah
    akk pun dah lama menyinggah blog dia ..
    banyak tutor .. dari x tahu jadi tahu
    sbb tu dia ramai follower .. nak2 yg masih baru

    bagus kan ;)

    BalasPadam
  5. heee . wahh . sampai buat entry untuk lyssa ke ?
    Alahaii . maluu nye ^^

    Apa-apa pun , thanks . nice entry ^^

    rajin2 lah jenguk blog lyssa lagi ye :)

    BalasPadam
  6. wah....bangganya
    tahniah UI

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...