بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Selasa, 22 Januari 2013

CPUV dah tak merajuk ;)

Assalamualaikum

U Mobile Prepaid Promotio...Catatan Ummi Iman03 Jan 2013On Going0.24%+3.0612.26


Terima kasih atas komen yang diberikan sebelum ni. Betullah tu Nuffnang ada masalah teknikal agaknya. Pagi ni bila tengok balik ianya dah normal kembali ;)

The moral of this story (tiba-tiba pula keluar ayat mat sallehkan) Jangan cepat melatah. Kelakarkan.

Jangan merajuk membawa hati yang patah
Banyak lagi yang menanti di situ
Lain kali jangan cepat melatah
Ada sebabnya jadi macam tu

Disebabkan entri ni pendek sangat. Perah otak buat pantun untuk hiburkan diri sendiri ;)

9 ulasan:

  1. saya dia still merajuk lg.. lama dah dok kejung amount tu juga huhuhu

    BalasPadam
  2. Nuffnang buat hal macam blogspot Rose.
    Macam biskut chipsmore pun ye juga
    sekejap ada sekejap tak ada..

    BalasPadam
  3. hihi..kesilapan teknikal..biasalah..manusia xleh lps drp kesilapan..apatah lagi sistem komputer ni kan...

    BalasPadam
  4. earning nur pun dah kembali...
    bukan merajuk..tapi mereng sikit gamaknya..
    hihihi

    BalasPadam
  5. ewah siap berpantun ye kak:D

    ok la tu :D

    BalasPadam
  6. Boleh tk terangkan macam mana dpt 3.06 dan 12.26 tu. Kalau tahu lah.

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...