بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 2 Januari 2013

Bagi Iman rasa naik bas pula

Assalamualaikum


Hari ni keluar pergi Kota Bharu. Dari rumah naik kereta sewa. Balik naik bas. Ma tok Iman kata saja nak bagi Iman rasa naik bas. Yang menariknya. Baru pertama kali naik bas tapi dah macam hari-hari naik ;) tak heran pun. Suruh tengok luar pun tak nak. Minta 'kawan' dia adalah. Mana-mana pergi kena bawa kawan dia tu. Baik pula duduk diam macam orang dewasa :)

Ma tok kata lepas ni boleh bawa naik bas lagi ;) ada rombongan nak pergi Terengganu dengan bas. Pergi balik hari. Kalau tarikhnya kami masih di Kelantan ma tok Iman hajat nak pergi. Tak tahulah macamana kalau jadi pergi. Yang ni dekat je..

21 ulasan:

  1. Rajinnya ma tok Iman gi jalan2 :)

    BalasPadam
  2. hehe..baiknya iman tak meragam kan naik bas..

    BalasPadam
  3. hihi..suke iman yer
    take care ummi ;)

    BalasPadam
  4. ada kawan tu yg dok diam..tak nmpk terjuanya wpun 1st time naik bas..:)

    BalasPadam
  5. cukup malas nak naik bas..heheh

    BalasPadam
  6. assalamualaikum ummi...seronoknyer iman naik bas tu...:)

    BalasPadam
  7. apa agaknyee yg iman kata lepas dpt naik bas ye dik .. ;)

    ps : dikk .. tkasih x terhingga atas segala nasihat dan doa , akk sgt2 terharu .. akak hargai dan akak simpan baik2 ..love u dear ! ....

    BalasPadam
  8. budak2 zaman sekarangkan, mesti dengan gadjet masing2..
    kalau kita dulu naik bas, jadi mcm tekasima kejap..hihihi

    BalasPadam
  9. Rajinnya ma tok Iman bw jalan2..

    BalasPadam
  10. La, dia x excited ke naik bas?...hmmmm, kalo anak2 mummy, sibuk mereka berceloteh, memuji keindahan naik bas...siap ngan minta nak naik lagi:)

    BalasPadam
  11. Bagus nya Iman.. duduk diam2 je dlm bas.. anak sy pun duk dim je tapi kdg2 banyak soalan nya..setiap yg dinampak akan di tanya..hehe..jenuh nak jwp...:)

    BalasPadam
  12. Budak2 sekarang kan kak, bila dah terkena penangan 'kawan' :)

    BalasPadam
  13. Anak-anak sekarang jarang dapat naik bas Rose kalau banding kita dulu. Bas sekolah adalah...

    Iman mesti teruja kalau dapat ikut Ma tok dia.

    BalasPadam
  14. amir jugak yang tak naik² bas.. ibu dgn ayah x sempat..

    BalasPadam
  15. kalau anak ema...excited nak naik bas..nak duduk dpn sekali dan atas kalau bas tu dua tingkat

    BalasPadam
  16. mesti iman seronok kan naik bas..

    BalasPadam
  17. bestnya dia dok diam aje..kalau Af doa jalan dari depan sampai ke belakang.. huhuhu
    Behave iman ni..

    BalasPadam
  18. ummi takut nak lepaskan ye...

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...