بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Selasa, 1 Januari 2013

2013 Azam BERISI

Assalamualaikum

Setiap kali tahun baru pasti ada azam yang hendak ditanam. Sama ada yang ditanam menjadi atau tak, itu urusan yang Maha Esa. Yang penting kita tanam dan baja cukup-cukup. Kalau tanam tapi tak baja mana nak menjadi. Betul ke?

Sebelum merepek lebih panjang atau diringkaskan cerita. Tahun ni saya berazam untuk ber'isi'. Entah kenapa tiba-tiba keinginan tu membuak-buak. Kali ni mesti baja cukup-cukup ;) Mana tahu 'kun fayakun'. Amin.



Teringin nak ada anak perempuan yang cute macam kat atas ni. Harap mama dan mummy diorang tak marah letak gambar anak mereka ;) geram je kan tengok.

Beginilah lumrah hidup. Dalam bersyukur apa yang ada tapi hati ni teringin juga. Yang penting cuba dulu. Kalau tak menjadi, tiada rezeki namanya. Tiada rezeki berisi 'isi', badan berisi pun jadilah... teringin nak gebu macam SITI ;)

17 ulasan:

  1. nak juga ber'isi' =) kali ni kalau boleh biarlah seorang mujahid.....kita sama2 doa ye UI =)

    BalasPadam
  2. akak pun nak ada isi juga..badan mmg berisi dah ni...kita doa sama2 yea

    selamat tahun baru UI :)

    BalasPadam
  3. eca pun nak jugak lah!.hikhikhik....

    eca doakan semoga allah perkenan doa akak..in sha allah,usaha & berdoa ye kak :)

    BalasPadam
  4. eceh2...insyallah akk allah pasti akan bagi rezeki tu

    BalasPadam
  5. amin...mudah mudahan...kite pun nk tanam azam yg sama la...hehe

    BalasPadam
  6. amin..moga tercapai hasrat aka ya..ayu doakan ;-)

    BalasPadam
  7. insyaAllah..suatau hari nanti..
    xsiapa tahukan..
    Nur doakan ye... :)


    Oh ye...akak nak alamat nur.
    kenapa ye kak..?
    cuba tgk emel lama, rasanya akak ade alamat nur...

    BalasPadam
  8. Ramai yang nak ber'isi' nampaknya.. Moga dimakbulkan segala doa..

    BalasPadam
  9. Salam UI,
    Jom kita berisi bersama..
    Hahaha,.mummy ni pulak berisi lain, badan bagai di pam-pam...tapi mummy memang nak berisi lagi.. Daddy jer x bagi..huhuhu

    BalasPadam
  10. Inshaa Allah..mudahan mudahan ye rose...juga utk tihara dan sue..

    BalasPadam
  11. assalamualaikum ummi...semoga dimakbulkan mudah2an amin...:)

    BalasPadam
  12. amin. semoga diperkenankan hendaknya.

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...