بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 1 Ogos 2012

Terima kasih Ummi Syarni

Assalamualaikum

Alhamdulillah kiriman dari ummi Syarni @ blog ibu Naufal (http://ch0ch01ic.blogspot.com/) telah selamat di terima petang semalam.

Baru-baru ni ummi Syarni minta e-mail alamat, katanya nak kirim barang. Saya hairan juga, kenapa ummi Syarni tiba-tiba nak bagi barang ;) Saya pun tak tanya sebab apa :) malu..

Nak tunjuk apa yang saya dapat dan simpan dalam ni sebagai kenangan.



Terima kasih ummi Syarni atas kiriman fridge magnet Venizia ni.. semoga perkenalan dan hubungan di alam cyber ini berterusan. Insyaallah.

Bestnya kalau dapat pergi Venice. Bandar yang dikelilingi oleh air. :)

21 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Seronoknya dapat cenderahati. Semoga ukhwah berpanjangan. :)

    BalasPadam
  3. FM..bestnyaaa..! nur mmg pengila FM skarang ni.. smpai snggup order bagai ni..hihihi

    BalasPadam
  4. teringat akk ipar iman dy pon kaki blogger rajin ile dpt FM...bru2 nh abg g US pon mnx FM JE.lau iman mnx handbag ke sedap gak hehehe...
    tahniah ummi iman, bila la iman nk dpt mcm akk gak kan

    BalasPadam
  5. best kalau dapat adiah kan...dah lekat pada peti sejuk ker??

    BalasPadam
  6. welcome.abg ipar pegi Italy pesan kat dia.dah niat nak bagi kat sape yg boleh jawab kat entry ni http://ch0ch01ic.blogspot.com/2012/07/19-years-old.html tp takde jawapan yang betul.since FM tu ada lebih 3 dan yg komen kat entry tu pon 3 orang jer,bagi semua la :)

    BalasPadam
  7. salam..
    akak pun suka collect fm jugak..
    singgah & follow sini..

    BalasPadam
  8. Memang sangat seronok dan gembira bila dapat sesuatu dari teman blog.

    BalasPadam
  9. untungnya.. suka ngan teman2 blogger, semuanya baik hati

    BalasPadam
  10. alhamdulillah.. bestnyer kan

    BalasPadam
  11. assalamualaikum ummi...bestnya dpt hadiah dr kekawan alam maya ni kan...:)

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah...tahniah..rezeki

    BalasPadam
  13. alhamdulillah murazeki akak :)

    BalasPadam
  14. alhamdulillah.. murah rezeki :-)

    BalasPadam
  15. untunglah dpt FM made in venice lg..rezeki2.:)

    BalasPadam
  16. wahh bestnya..ole-ole dari jauh tu..:)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...