بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Khamis, 30 Ogos 2012

Terima kasih Herba Tihara

Assalamualaikum

Terharu dengan entri Review Blog Ummi Iman dari blog Herba Tihara yang baru sempat saya singgah sebentar tadi. Entri tersebut adalah kemenangan saya untuk Giveaway Craft n Crochet 2 By Tihara. Walaupun entri giveaway itu di dalam Blog Contest & Giveaway tetapi HT sudi review blog utama. Sebenarnya saya yang buat permintaan tersebut ;) Malu je kan...

Herba Tihara

HT memang baikhati.. kerana blognya sering review blog rakan blogger yang lain. Boleh kata siapa yang sering singgah dan tinggalkan komen di blognya pasti ada penghargaan buat mereka. Siapa yang belum kenal HT bolehlah singgah ke blog beliau.

Buat Herba Tihara... terima kasih daun keladi... lainkali boleh buat lagi... mana tahu ada rezeki sekali lagi...

Buat semua rakan blogger yang singgah sini, terima kasih banyak-banyak. Semoga persahabatan terjalin ikhlas dan beroleh keberkatan. Maaf jika ada blog yang jarang saya singgah. Jika saya terlupa singgahlah sini... sebagai peringatan buat saya. Insyaallah saya akan singgah kembali. Harap maklum saya memang jarang sangat tengok dashboard. Biasa singgah blog yang tersenarai di dalam blog ini kerana keramahan mereka. Lagipun masa agak terhad. Jika berkelapangan baru sempat singgah blog yang lain. Suka dengan kata-kata di bawah ni.. ambil dari google image ...

"Your friendship is a gift, I enjoy opening everyday"



Happy 55th Merdeka Day!

"Semoga Allah sentiasa melindungi negara kita dari segala bahaya dan makmur sentiasa"

10 ulasan:

  1. tahniah..murah jer rezeki ya..:)

    BalasPadam
  2. tahniah..blog direview....salam merdeka....!!

    BalasPadam
  3. salam merdeka, ya Allah siap ada entry khas, btw salam perkenalan antara kita semua :)

    BalasPadam
  4. Salam merdeka... follower 429

    BalasPadam
  5. tu la... saya pun daha lama tak ziarah blog kak tihara. line tak mengizinkan.

    BalasPadam
  6. alhamdulillahh
    memang seronok bila ada yg sudi review blog kita kan ;)
    leh tambah kenalan ..

    BalasPadam
  7. Tahniah Rose..jadi pemenang...rezeki kan...

    BalasPadam
  8. tahniah kak....wani dh tgk kat blog kak tihara :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...