بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Ahad, 12 Ogos 2012

Terima kasih Che Rose Cute kerana tolong selesaikan masalah

Assalamualaikum

Baru boleh online. Entri khas nak ucap terima kasih pada Che Rose Cute sebab kerana ulasan dia di entri sebelum ni tentang masalah teknikal yang berlaku telah membuatkan blog saya pulih seperti sediakala.

Ni ulasan Che Rose Cute

entry nak bagi kad raya cr tak boleh komen...sidebarnya berada dekat bawah...klik komen pun tak mau bukak...

Setelah baca ulasan Che Rose di atas tu baru saya dapat tahu masalah tersebut berpunca dari entri nak bagi kad raya tu. Kalau ada rakan yang singgah dan tengok macam biasa tapi saya langsung tak boleh nak klik apa-apa dalam blog saya. Bila dah tak boleh klik apa-apa, nak masuk blog orang pun tak boleh :( Sidebar sebelah kiri tu berada di bawah. Pening kepala nak cari sebab kenapa jadi macam tu sebelum ni. Ada juga masuk blog rakan itu pun melalui e-mail. Segala ulasan dalam blog akan masuk ke dalam e-mail saya. Jadi segala ulasan saya baca, cuma kadang saya tak reply dalam entri ;)

Terima kasih Che Rose. Jasamu dikenang ;) Baru boleh berblog seperti biasa. Oh ya macamana boleh kembali kepada keadaan asal. Saya buang link yang ada dalam entri kad raya tu. Tu lah rajin sangat.. saya copy senarai top commentor yang ada di side bar tu dan paste dalam entri. Sebab tu lah timbul masalah. Jangan buat macam saya ya... ;)


18 ulasan:

  1. nasib baik cik rose teror kan rose bab2 ni.

    BalasPadam
  2. assalamualaikum ummi...itulah gunanya kekawan di alam maya ni boleh tolong menolong di antara satu sama lainkan...:)

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah, selesai masalah. Wah, baguslah cik rose kita tu.. :D

    BalasPadam
  4. patut le akak nak komen smlm tak boleh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah akhirnya punca masalah dikenal pasti dan dapat diselesaikan. :)

      Padam
  5. cikrose mmg terer..kan...Alhamdulillah masalah dh ok...

    BalasPadam
  6. alhamdulillah ..
    entry sblm nie memang akk x leh komen ..
    nak btahu macam mana pun x boleh ..
    syukur dah settle dgn bantuan che rose
    susah hati gak kan dik , kalau x leh buat apa2 ..

    BalasPadam
  7. Assalamualaikumwbth

    sib baik ada blogger cam cik rose tu...
    siapa lagi nakbantu kalau bukan blogger....

    BalasPadam
  8. alhmdulillah, sib baik cr ada.. itulh semalm singgh sini nk komen tak boleh.. dah agak problum pasal layout tu yr.. apapun selmt kmbali..
    dah bg almat dapat tak?

    BalasPadam
  9. nasib ada kak rose kan :)

    BalasPadam
  10. akak wani dh emel details...klu xdpt inform wani k :)

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah...dipermudahkan..

    BalasPadam
  12. Salam Ummi Iman..makin cantik blog ummi iman ni....Blue lagik!K.atie sukerrrrr

    BalasPadam
  13. salam ramadhan utk si cantik manis..diera singgah blog glamour nih. subhanallah.indahnya ^_^

    BalasPadam
  14. Terima kasih buat entry untuk CR...hihihi rasa diri di hargai..dah cantik la blog ummi iman...

    BalasPadam
  15. baru boleh komen dah..hihi...blog berwajah baru nampaknya ni..:)

    BalasPadam
  16. Kalau Myra sure gelabah, mujur CR pandai atasinya ;)

    BalasPadam
  17. oo..gitu ke...
    cik rose mmg pakar bab2 ni,
    sekarang blog dah okkan.. :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...