بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 1 Ogos 2012

Sambutan Hari Belia Antarabangsa 2012, Peringkat Selangor

Assalamualaikum



Ingin mewar-warkan tentang Sambutan Hari Belia Antarabangsa, peringkat negeri Selangor yang bakal diadakan :

Pada 11 Ogos 2012 (10 pagi - 12 malam)
Di Dataran Kemerdekaan, Shah Alam



Antara yang hadir :





Dan ramai lagi. Harap ada pengisian yang bermanfaat dan berguna diperolehi untuk mereka yang hadir.

Belia-belia bolehlah hadirkan diri. Saya memang tak dapatlah nak join, sebab bukan belia ;) Tapi tak tahulah kalau siangnya boleh singgah.


Sumber: Facebook Ustaz Zamri

10 ulasan:

  1. untunglah siapa yang duduk dekat2 tempat tu...
    nur ni jauh benoo...

    BalasPadam
  2. belia sampai umur berapa yek? hehe

    BalasPadam
  3. Sesiapa yang dekat2 tu bolehlah pergi.klik nuff untuk Iman.

    BalasPadam
  4. wah... yatt pun ada yer.. :-)

    BalasPadam
  5. Kite pun xdpt nk pegi rasenye heehee
    Apepun nice sharing, tq!

    BalasPadam
  6. UAI ada bestnyer...untung la saper yg dekat situ hihi

    BalasPadam
  7. rasa kalau bulan puasa payah la nk gi majlis2 cami..kt rumah ajer pun dh x cukup masa jer rasa..:)

    BalasPadam
  8. ade jugak ternampak kain rentangnya .. teringin nak pg jugak .. tu pun di layan hubnby.. kikikikiki

    BalasPadam
  9. Artis pun ada...seronoknya...larat ke bulan2 puasa...hihihi pergi tempat cam tue..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...