بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Sabtu, 18 Ogos 2012

Salam Aidilfitri Minal Aidil Wal Faizin buat semua..

Assalamualaikum

Masih dalam perjalanan menuju ke Kelantan. Berhenti sebentar di Bentong tadi cari pensil dan buku untuk Iman. Iman dah boring atas kereta. Dua kali muntah. Pening agaknya. Jalan sesak sikit masa masuk karak tadi. Banyak jugalah kereta yang tersadai. Alhamdulillah kami melepasi ujian tersebut.

Kini berada di Masjid Kg Salang, Kuala Lipis, berhenti solat zohor dan asar. Iman dah lama terlelap. Lega tengok dia dah tidur.

Kesian.. penat duduk lama atas kereta. Ni baru je balik beli buku dan pensil. Hujan tu yg pakai topi ;)

Di kesempatan ini saya sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Batin jika ada catatan yang menyinggung perasaan selama saya berblogging. Juga buat sahabat dan saudara yang membaca catatan saya di sini.



Semoga semuanya ceria dan bergembira di hari lebaran nanti...

11 ulasan:

  1. salam aidilfitri maaf zahir dn batin..semoga ummi iman juga bergembira dihari lembaran nanti..

    semoga selamat sampai juga ya..:)

    BalasPadam
  2. Salam Aidilfitri, Rose..
    MOga selamat sampai ke kg halaman.

    BalasPadam
  3. Selamat Hari Raya Aidilfitri
    Maaf Zahir Batin ^_________^

    BalasPadam
  4. salam lebaran dri iman untuk family iman ^_^

    BalasPadam
  5. kesiannya iman... sesekali jalan jauh kdg² budak² mcm tu lah.. anak sy kalau jalan jauh cuaca panas dan jem pun mudah mabuk .. muntah...

    BalasPadam
  6. Selamat Hari Raya Aidilfitri juga..Maaf zahir batin

    BalasPadam
  7. salam aidilfitri buat akak sekeluarga...

    BalasPadam
  8. selamat hari raya ye kak. kad raya dah sampai. tahun ni merasa balik raya waktu malam. biasanya pagi baru bertolak.

    BalasPadam
  9. selamat hr raya maaf zahir batin,,maaf ada slh silap sepanjang kita kenal yer kak :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...