بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Khamis, 2 Ogos 2012

Maxis, Launch your way to gold contest

Assalamualaikum



Melihat iklan Maxis yang sering muncul di blog, membuatkan saya terpanggil untuk menyertai contest ni.

Dua kali juga saya hantar untuk join. Mana tahu dapat emas dari Maxis ;). Suka-suka. Tak salah mencuba. Ada sesiapa yang dah join? Yang belum join, bolehlah cuba-cuba. Mungkin ada rezeki.

Banyak pilihan untuk join contest ni. Antaranya contest muka seiras atlit negara (saya memang takdelah kan), gambar dan aksi atlit yang dirasakan menarik, kata-kata semangat dan sebagainya.


Rezeki jika dapat emas. Good luck!


p.s: Sekarang satu barang kemas pun tak pakai. Rasa rimas pula :(

11 ulasan:

  1. semoga berjaya..!
    sebut pasal barang kemas, nur teringin nak beli cincin..
    tapi ok ke org tak kwin lagi pakai cincin..?
    pandangan akak...? <---suke2 je nur tnye akak ek..maaff....!

    BalasPadam
  2. good luck rose.sy ni malas nak masuk contest sbb tau diri ni sangat jarang bertuah.huhu...

    BalasPadam
  3. emas emas emas..hehe..gudluck dear ;-)

    BalasPadam
  4. good luck yer..saya suka pakai gak emas..hihii..itupon sbb mas kawen..

    BalasPadam
  5. good luck...klu dpt bestnya..:)

    BalasPadam
  6. gud luck ummi iman...

    izan pun dah siap2 bukak gelang tgn... dah nak dekat bersalin kan.. rimas pun ye...

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...