بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 15 Ogos 2012

Kad raya sudah siap untuk di pos

Assalamualaikum

Semalam setelah hantar kereta di workshop. Minta tolong adik saya Ain ambil saya di situ. Diorang boleh hantar balik tapi nak menyinggah suruh lah adik ambil. Sempatlah print sticker, beli pen (pen pun beli.. ;) Iman dah kerjakan semua pen yg ada. Beriya sangat menulis, sampai habis semua dakwat tak keluar)

Kemudian beli stem pula. Baru tau stem kad raya 50 sen ;) pos surat biasa 60 sen dah sekarang ni ya? Maklumlah dah lama tak menghantar kad dan surat ;) cantik juga stemnya..


Kesemua kad ni saya siapkan sekaligus. Jadi ada sikit tulisan yang tersalah tulis. Minta halalkan ya :). Ada 2 sampul kad yang Iman tak mahu ketinggalan letak lakarannya di situ ;) Kad siapa? hanya tuannya yang tau nanti :). Bangun tidur terus kacau ummi dia. Sibuk nak tulis sama. Walau dah bagi buku conteng dia tu. Dia nak juga tulis atas kad raya :) sempatlah gaduh-gaduh dengan dia ;) merajuk lepas tu datang balik.

Masa beli stem, Ida (pekerja pejabat pos) dia kata lepas raya lah baru sampai ni.. bukan lepas raya time raya lah kot. Raya kan sebulan :)

Kesemua kad ni akan di pos hari ini. Harap sampai dengan selamat.

19 ulasan:

  1. wahhh banyak kad raya tuu ..
    sapelahh yg bertuah ;)

    BalasPadam
  2. eca blum stem lgi.hehehe...kena settle keja baru gi beli :)

    BalasPadam
  3. banyaknya kad..untuk iza ada ker tu..hihi

    iza xde bagi kad pun tahun ni..InsyaAllah tahun depan iza nk plan awal-awal untuk dibagi pada raka-rakan blogger..:)

    BalasPadam
  4. Tak kesah la smpi bile, ingtn tu yg penting :-)

    BalasPadam
  5. Rajin iman tolong Ummi.. heheh wah banyak tu

    BalasPadam
  6. wahh banyaknya kad raya..hehe

    BalasPadam
  7. sapalah yg bertuah dapat coretan drp iman

    BalasPadam
  8. wow banyaknya kad raya.
    siapalah yg bertuah itu..he3

    BalasPadam
  9. assalamualaikum ummi...wah banyaknya kad hari raya tu...:)

    BalasPadam
  10. adeke tuk KA tu hehe. Selamat hari raya dari KA sekeluarga, mohon maaf andai ada salah & silap sepjg kita berblogging ni ye

    BalasPadam
  11. Assalamaulaikum wbth....
    Untuk TA adaeke..?huhuhuhu...

    p/s/v :TiranaAduka & keluarga nak uchapkan selamat hari raya, mohon maaf zahir dan batin andai ada salah silap selama kita kenal di alam maya ni tau..!!

    BalasPadam
  12. murah rzki bg kad kt org & gembirakan hati org lain :)

    BalasPadam
  13. cantiknya setem tu..
    siapalah yg bertuah dapat lakaran dari iman...
    tak sabar nak tahu.. :)

    BalasPadam
  14. hihihi.. iman²....
    ha'ahlah raya sebulan..
    janji sampai dengan selamat...

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...