بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Selasa, 10 Julai 2012

Terima kasih Azatiesayang

Assalamualaikum



Terima hadiah dari Azatiesayang pada 9hb Julai. Tak sangka besar envelopenya. Bila buka terharu sungguh dengan hadiah yang diberi. Padahal tak teka pun dalam entri teka-teki kak atie tu. Tak sangka yang tinggalkan komen pun tersenarai untuk cabutan bertuah.

Alhamdulillah rezeki saya terpilih. Terima kasih banyak-banyak pada kak atie atas hadiah yang dikirimkan. Semoga persahabatan di alam maya ni terus berkekalan. Saya doakan juga semoga Allah sentiasa murah kan rezeki kak atie sekeluarga.

Nak tengok hadiahnya? Maaflah gambar agak kabur. Guna kamera 'mainan', lagi-lagi waktu malam.


Bukan satu tapi dua. Keychain Penang dan...


Kain batik sarung.

Baik hati sungguh kan kak atie ni. Sesiapa yang belum berkenalan dengan kak atie bolehlah singgah ke blognya. http://azatiesayang.blogspot.com/

19 ulasan:

  1. murah rezeki akak dpt hadiah tu...wani selalu masik blog kak atie juga hihi

    BalasPadam
  2. Salam Ummi Iman.Alhamdulilah,hadiah dah sampai.Maaf la pemberian xseberapa dr k.atie.Semoga ukhwah yg trjalin akan terus brpjgn.Aminnnnnnnn

    BalasPadam
  3. assalamualaikum Ummi....seronoknya dpt hadiah tu...:)

    BalasPadam
  4. Wah..murah rezeki Ummi iman.. :)

    BalasPadam
  5. Serentak sampainya - semalam juga kakak dapat.

    BalasPadam
  6. tahniah kak.huhuhu

    td dh tgk sorang blogger yg dpt hadiah drpd kak Azatie jugak:)

    BalasPadam
  7. tahniah.. alhamdulillah rezeki berblogkan...

    BalasPadam
  8. sama ngan kak zakie..beznya nak jgk..hehe

    BalasPadam
  9. tahniah... alhamdulillah rezeki

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah..rezeki..perkenalan alam maya

    BalasPadam
  11. Seronoknya dapat hadiah...
    tahniah

    BalasPadam
  12. Kain btik jgk yerr. Tahniah

    BalasPadam
  13. Tahniah Rose....Alhamdulillah rezeki.

    BalasPadam
  14. Salam Ummi Iman
    tahniah Rose.
    wah bukan senang nak dapat hadiah macam ni

    BalasPadam
  15. seronoknya dapat kain batik hihihi

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...