بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 23 Julai 2012

Teka air apa ni?

Assalamualaikum

Alhamdulillah masuk hari ketiga puasa. Biasa bulan puasa saya tak minum air yang berais atau air manis (situasi rumah sendiri).

Masa ni lah ambil peluang nak bersihkan badan. Baru umur 36 (tiada rahsia) badan dah rasa lemah. Kurang bersenam. Bukan kurang memang tak bersenam pun ;)

Panjang intro... sebenarnya nak suruh teka air apa ni? Dah lama simpan gambar ni, tapi baru hari ni nak publish ;)



Selamat berbuka. Jangan lupa jaga kesihatan :)


p.s: Semalam beli Pamoga. Siapa tau apa itu Pamoga? Soalan lagi ya? Lepas ni cerita ;)

21 ulasan:

  1. air apa tu ? let me guess ... ishh susah plak nak teka. hihi

    BalasPadam
  2. tak tahu lah air apa ini..pelik semacam jew warnanya.. O.o

    BalasPadam
  3. Air apa tu Rose...air asam jawa kot.

    BalasPadam
  4. air asam jawa kot,..mmi iman...saya pon sama dah tak minum ais...dah tua nie..kn jg makan..hihihi...

    BalasPadam
  5. kalau betul nak bagi pe...?
    eekekekekkekeke....
    air........air.........air.......

    BalasPadam
  6. air asam jawa..
    eh dah 36 ker? rose nanpk muda, huhu kena panggil kak rose lah nih. huhu
    ingatkn 20an, tu dok hairan entry sebelom ni dah 16 tahun kahwin tu. huhu

    BalasPadam
  7. Air apa tu? Bukan air daun ketum kan? hehehe...

    macam air asam jawa pun ada. :)

    BalasPadam
  8. mcm air asam jawalah..
    pamoga..penah dgr n makan...sbb mak n abah nur penguna tegar pamoga.. :)

    BalasPadam
  9. Tengok rupa macam air asam jawa..
    Akak pun tak minum ais.. badan tak tahan dgn ais

    BalasPadam
  10. Salam Ramadhan buat semua... ramai yg jawap air asam jawo..CiKema pun nengok2 je macam air asam gak..betul ke?

    Pamoga tak pernah dengarla plak.

    tahun ni tak dpt pose banyak..huhu sedey..tgk cam ne akhir ramadhan nnt. harap2 dptlah pose seminggu 2 ke. Aminnn

    BalasPadam
  11. Salam ramadhan ummi iman!
    Air tu nmpk cam air asam jawa tp pamoga tu serius taktau :-)

    BalasPadam
  12. air asam jawa kan.. kan....
    kalau ikut padangan mata ni lah huhuhuhuhu....

    BalasPadam
  13. wah... bagus tu... jaga kesihatan diri ye kak.

    BalasPadam
  14. air tomato ker ni..cam air asam jawa pun ada..:)

    BalasPadam
  15. ooo air tomato biasa ek... sy lbh sk tomato susu...

    air tomato ni mmg fav lah.. selalu buat + selalu minum :-)

    BalasPadam
  16. Harini baru tahu umur UI, yelah.. awet muda u. Hehe..

    BalasPadam
  17. air pamoga lah...tp dh tau jawapannya haha

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...