بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Jumaat, 6 Julai 2012

Satu jam satu botol

Assalamualaikum

Dah lama tak cerita tentang Iman kan? sekarang dah pandai cakap. Kalau tengok ummi dia online mesti suruh tutup ;) ada ceritakan sebelum ni. Sekarang ayat dah lain suruh letak pula. Apa lagi ajak layan dialah. Mi.. jom bola. Layanlah juga main bola sekejap. Takde kawan macam tu lah kan.

Berbalik pada satu jam satu botol. Tabiat menyusu dia masih belum pudar ;) memang kuat menyusu. Saya buat 7 fl oz atau 210 ml setiap kali bagi. Memang itu sukatannya. Kalau terlebih nanti keluar balik.

Satu bulan 4 tin susu 1.8kg. Susunya masih brand yang sama iaitu lactogen. Ada entri mengenainya sebelum ni. Memang setakat ni Iman tak mahu susu lain. Doktor kata dah dia suka yang tu bagi je. Tak perlu tukar.

Sampaikan dia tahulah iklan susu dia tu bila keluar kat tv. Siap gelak-gelak lagi. Memang suka gelak pun ;)


Baru je habis minum susu. Gigit puting nasib tak sampai tahap koyak. Gigi geraham atas tumbuh. Tu yang semua benda nk gigit. Bola tak tinggal ;) tengah tengok wonderpets masa ni.

Kejap lagi nak bawa dia potong rambut. Dah panjang.

p.s: masa ummi dia sedang buat entri ni dia dok main lompat-lompat kat belakang. Lompat sampai dua kaki boleh naik atas bahu ;)

14 ulasan:

  1. wahhh banyaknya iman minum susu..hehe

    BalasPadam
  2. yang penting dia sihat dan cergas ummi....

    BalasPadam
  3. lompat dua kaki atas bahu..?
    mesti ummi dia bersila duk kat bawah ni kan...

    oklah iman suka susu, setengah budak xnak langsung..

    BalasPadam
  4. Emm tak pe kerap minum, tp kita yg parah.. Hukhu... Abk zie pun kuat minum susu. ?. Tapi kalu pi sekolh boleh pulk tak minum seharian... Blik2 tu terus ngap...

    BalasPadam
  5. Nasib baik anak sorang...kalau ramai parah.Anak sis tiga2 minum susu lactogen masa mereka kecil dulu...sama mcm susu Iman.

    BalasPadam
  6. anak sy dulu pun minum lactogen..cuma yg sulung jer 123 ducth lady coklate ..sbb dia x pandai minum susu putih..:)

    BalasPadam
  7. banyaknya iman minum susu .huhu

    BalasPadam
  8. satu jam satu botol?bagusnye...

    BalasPadam
  9. Banyaknya minum, takpelah dari tak nak minum...tp parah le poket. ?.sib baik sorang...hehhe.he...

    BalasPadam
  10. kuatnya iman minum..xpe kak kang lama2 dy dh xnk cye la ckp sye

    BalasPadam
  11. iman kuat minum sbb nak cepat besar kan..

    BalasPadam
  12. iman kuat minum susu yer....nanti mesti cepat besar hihihi

    BalasPadam
  13. samelah amir pun kuat menyusu.. makan pun kuat jugak.. sbb tu badan dia bam bam huhuhuhuhu.... selagi nak minum susu kami ok jer.. cuma dah besar ni kalau blh xmoo bg dlm botol lagi... tp payah sikitlah...

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...