بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Sabtu, 28 Julai 2012

Kedai makan Upin Ipin

Assalamualaikum

Buka FB tiba-tiba nampak post dari FB Upin Ipin tentang kedai makan milik mereka. Hebat sungguh pengaruh Upin Ipin ni... Maaflah saya baru tahu. Mungkin dah ramai yang tahu ;)

Kalau bawa Iman mesti dia suka... betul3x ;) bukan Iman je, ayah Iman pun suka agaknya hihi. Bukan apa.. sejak akhir-akhir ni asyik lah membeli ayam kampung. Menunya goreng sahaja :)

Saya pun cakap pada AI. Abang pun dah macam Ipin, suka makan ayam goreng :) AI: "kata kita macam Upin Ipin pulak dah" ;)


Kedai Makan Upin & Ipin di Seksyen 7, Shah Alam.
http://www.facebook.com/kedaimakanupinipin


Antara menu yang ada. Nasi ayam madu.

Ada WiFi free dan boleh tengok cerita Upin Ipin :) agak-agak anak-anak makan ke tengok tv ;)


p.s: Ada jodoh sampailah sini.... ;)

19 ulasan:

  1. kalu ada cerita upin ipin confirm naufal tak meragam.

    BalasPadam
  2. eh..ade kedai..! nur pun baru tahu ni kak.. :)
    bilalah akak nak bw iman ke sana.. nmpak nsi aym tu mcm sedap..

    BalasPadam
  3. hihihi...kalau pergi pon...nak rasa sgt ape yg sedap selalu si upin dgn ipin mkn ayam goreng tu... hihihi... jauh la nak ke shah alam :)

    BalasPadam
  4. sy pun suka citer upin dn ipin ni...:)
    owhh diorg dh ada restaurant ya..nnti boleh la try makan kt sana..:0

    BalasPadam
  5. assalamualaikum ummi...yer la ada ek kedai makan upin ipin ni...

    BalasPadam
  6. Shah Alam ni macam2 kedai makan ada, nak pilih pun senang,,kat seremban ni, kedai makann...emmmmm merata tempat tom yam, tom yam dan tom yam..nasib baik byk bazzar ramadhan.

    BalasPadam
  7. dah beberapa kali pergi....tapi....nanti ummi iman boleh tgk sendiri....bawa mia dia suka bergambar je...kat depan restoran tu ada opis yg buat cerita upin ipin...byk gambar upin ipin kat dinding opis tu.....

    BalasPadam
  8. mesti laku sbb upin & ipin sdg femes

    BalasPadam
  9. mesti anak2 ske nak makan kat sini :)

    BalasPadam
  10. kalau anak2 sure tak makan sangat kan.. mesti nak ngadap cerita upun & ipin kat situ..

    jauh la saya kat utara ni mampu tengok dari jauh je :)

    BalasPadam
  11. kat sek 7...baru cr tahu hari nie..hihihi boleh ajak hubby nanti bila dia cuti..

    BalasPadam
  12. orang bisnes ni otak kena kreatif nak tarik pelanggan...:)

    BalasPadam
  13. As salam Ummi Iman,

    Iman kite minat sgt dgn Upin Ipin ni... Kalau kat Msia dah bwk dah ni ;))

    BalasPadam
  14. Mama pernah dgr pslkedai ni tp lom pnh sampi lg :-)

    BalasPadam
  15. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  16. menarik tu. anak2 mesti teruja pula la.

    BalasPadam
  17. selalu lalu lalang jer ke situ .. x berkesempatan nak makan lagi hihihihi...

    BalasPadam
  18. iman time stdy shah alam lu suke g yg kdai upin ipin kt sksyn13 cz kwn iman keje sne

    BalasPadam
  19. klu bawa qalief g kedai tu mesti xcited punya dia hihi..nasi ayam madu tu nampak sedap hihi

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...