بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 13 Jun 2012

Statistik tertinggi

Assalamualaikum

Bersiaran dari rumah. Malam tadi balik. Iman masih tak jumpa ayah dia lagi.. tidur semalam atas kereta terus bersambung atas tilam ;)

Maaf masih tak sempat blog walking. Perlahan-lahan singgah nanti ya. Bila tak online banyak yang dah tertinggal. Rasa tak terkejar pula ;)

Hari ni nak simpan data statistik blog saya yang saya sendiri kagum dengan jumlah tersebut ;)

04-Jun : Paparan 5881 Unik 4424
05-Jun : Paparan 922 Unik 635

Ini adalah catatan terbaik blog saya sempena berita kematian blogger Yasmin Hunwick. Simpan buat kenangan :)

15 ulasan:

  1. saya x pnah lg dpt stitistik tinggi cmni...hehe..maluuu

    BalasPadam
  2. yg 4 jun tu tggi betoi yer..

    BalasPadam
  3. tahniah.sy tak penah pun dpt.entah bile la nak dpt huhuhuhuhu

    BalasPadam
  4. Kakak tak cek pun berapa pencapaian statistik blog kakak selama ini...

    BalasPadam
  5. rose..tu la...yg kita geram ni sbb bangsa I..mana2 pun selalu dgr org bermasalah dgn bangsa I sbb depa jenis buat tak reti jer..pastu samseng plk tu..huh...insyaallah umah baru nanti somi dah awal2 pilih kiri kanan jiran melayu..

    BalasPadam
  6. kena simpan kan. utk kenangan kita jugak. org lain mg tak kisah tp kita kisah je.

    BalasPadam
  7. banyaknya... saya tak pernah dapat ribu² pun....

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...