بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Ahad, 3 Jun 2012

Pencapaian blog Mei 2012

Assalamualaikum

Patut ke agak-agaknya kita update pencapaian blog tiap-tiap bulan? Start buat blog memang tak dinafikan saya sering ke laman web nuffnang untuk melihat statistik blog saya ;) Masa tu saya masih mentah dalam arena berblogging ni.. maklumlah semuanya saya pelajari dan terokai sendiri. Duduk rumah fikir-fikir juga apa yang menarik untuk dibuat. Nak buat perkara lain memang saya kurang sedikit. Tapi kalau bab mengadap komputer memang no. 1 :D. Boleh katakan saya dan komputer tak boleh dipisahkan ;)

Sebenarnya ini adalah satu medan untuk saya berinteraksi dengan dunia luar. Saya memang suka begitu. Berinteraksi tanpa suara ;) Kalau nak tahu saya adalah orang yang tidak suka bercakap di talian. Sebab tu hingga kini saya hanya menggunakan prepaid. Even suami sendiri pun saya jarang call jika tiada hal yang mustahak. Saya lebih suka sms. Apa yang saya melalut ni???

Berbalik pada pencapaian blog saya ni.. alhamdulillah setiap bulan ada peningkatan. Jadi setelah difikirkan, saya ingin blog saya sentiasa aktif. Bukan untuk mengejar populariti.. sebab saya tak suka status tu ;) tapi cukuplah dengan pencapaian peribadi yang boleh membantu saya 'menghiburkan' diri sendiri.

Berikut adalah statistik blog saya pada bulan lepas

2-27 May, 2012

Apa yang terpapar di atas tu adalah hasil klik pada statistik bulan lepas. Setakat hari ni BE Polo Sedan saya baru mencecah RM14 lebih. Sudah melebih RM2 dari BE yang sebelumnya. Harap bertambah lagi ;)

Terima kasih Nuffnang!

12 ulasan:

  1. banyaknya BE dia dapat...keep it up..

    BalasPadam
  2. mak oi..byknyer..jelesnyer..mgkin ade tips2 yg berguna boleh dikongsikan..

    BalasPadam
  3. wah..sy lambat lg nk cecah ke angka tu..macam langit dan bumi..huhu

    BalasPadam
  4. baguslah.. lama2 mesti akn lebih byk lg uv,.. :-)

    BalasPadam
  5. bestnye ummi iman..sy sen2 je..haha.
    xpe..yg penting happy! :)

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah rezeki Iman tu...tahniah.

    BalasPadam
  7. tahniah....TM punya pencapaian tak sehebat blog UI ni....blog TM suam-suam kuku hehe

    BalasPadam
  8. @jelah banyak ke? Tak tahulah apa tipsnya.. Tapi yg penting setia dengan Nuffnang ;) rajin2lah promosi iklan Nuffnang dan kalau boleh daftar dengan semua rangkaian Nuffnang. Macam innit. Rajin2lah BW. Sebenarnya saya tak rajin juga. Tapi kawan2 byk membantu letak link saya dalam blog diorang.

    T.kasih ya kawan2.

    BalasPadam
  9. saya pun guna prepaid jugak. sesekali je tgk statistik. selalunya tak la sebab malas. hikhikhik...

    BalasPadam
  10. alhamdulillah..bagusnya statistik rose..

    BalasPadam
  11. alhamdulillah... berblog ni walaupun suka2 akhirnya ada juga hasilnya kan. happy blogging ye ummi iman!

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...