بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Ahad, 3 Jun 2012

Kisah di Zoo Negara part 2

Assalamualaikum

Sambung lagi dari PART 1 gambar-gambar kami di Zoo Negara. Part 2 ni Iman seronok sikit, dapat jumpa gajah dan burung bangau ;)

Sebelum tu.. kami lihat tapir dulu ;)


Kemudian jumpa sekawan burung bangau yang cantik warnanya ;)



Senyum tengok bangau yang banyak di situ.

Yeay.. Iman jumpa gajah. Masa ni dia tengok orang bagi makan rumput. Dia pun sibuk cari rumput juga. Ayah kesian tolong lah carikan.


Tengok Iman yang berani tu... semangat tapi tak dapat masuk pun rumput tu. Ayah Iman cepat sangat tarik tangan Iman :(


Tengok zirafah pula... Iman nampaknya tak minat sangat dengan zirafah ni... nak pergi kat gajah juga. Cari rumput nak bagi gajah makan ;)


Masuk dalam children's world. Ada binatang comel-comel dalam ni...


Berani sungguh bagi jari suruh arnab gigit. Risau tengok.


Ermm.. jumpa kuda padi pula..


Nak suruh Iman bergambar di sini tapi dia dah lari... children's world ni disponsor oleh Petronas.


Di sinilah dia lari... apa pun tak takut. Memang budak yang berani. Sibuk nak memanjat ;)


Sekian. Itu sahaja yang sempat dirakamkan. Seronok dan penat ;) tak semua tempat kami pergi. Tak larat. Tapi oklah puashati.

9 ulasan:

  1. Assalam UI.
    Dah lama betul sis tak pergi zoo negara.Bestkan dapat bawa anak2 jalan2 kat tempat mcm ni.Wahhh...Iman tak takut gajah la.

    BalasPadam
  2. kami pun baru je pegi hari ni td! :)
    tp x gi semua tempat mcm ni sbb tak larat dua2 budak nak berdukung..haih!

    BalasPadam
  3. UI kami beru bercadang nk pegi zoo melake tapi ibu Muhammad memang tak larat sgt sebab dah 8 bulan lebih banayk pulak penyakitnye sekarang heheh cepat letih..tgk iman yang nampak excited tu, nak jugak bawak muhammad n adik nanti. mesti budak2 suke ;)

    BalasPadam
  4. tak pernah ke zoo negara lagi walaupun dah bertahun ddk kat KL dulu. huhuhu...

    BalasPadam
  5. lama tak pergi dah, kali terakhir amir umur setahun kut.. baru nak belajar berjalan..

    BalasPadam
  6. Boleh tahan Iman nie Rose... dia tak takut tapi ayah yg takut tangan anak kena sedut sekali dek gajah hihi... itu yg cepat je dia tarik...

    BalasPadam
  7. wah beraninya iman bg makan gajah.. hehehehe saya pulak risau ni

    BalasPadam
  8. bilalah boleh bawa anak-anak kat sini

    BalasPadam
  9. mmg seronok gi zoo kan rose cuma penat nk berjalan luas sgt tmpatnya..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...