بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Sabtu, 9 Jun 2012

Comel lah...

Assalamualaikum

Saya masih dalam perjalanan ke Wet World Pedas. Bertolak lewat sikit ;)

Apa yang comel lah...


Iman yang dah pandai perasan ;)
Lepas siapkan dia tadi, Iman cakap "comel lah" :D Sebenarnya dia selalu dengar ayah, ummi dan makcik-makcik dia sebut macam tu ;)

Tadi dia pakai rayband purple dia yang saya beli di Kelantan tu pun dia siap panggil saya "ummi... comel lah" hai... sudah pandai perasan Iman ni...

Senyum je lah ummi dia dengar :)

p.s: masuk je simpang lebuhraya Elite.. jalan sesak :( lupa pula nak ucapkan terima kasih pada kalian yang memberi kata-kata perangsang dalam entri sebelum ni ;)

.

11 ulasan:

  1. Betul tu memang comey...

    BalasPadam
  2. As salam Ummi Iman,

    Mmg comel bkn perasan...hehehe... Budak mcm Iman ni mmg suka tiru org ckp apa kan... Sb tu kena cakap yg baik2, puji2an sahaja sb mereka ni mcm sponge menyerap apa shj yg org sekeliling ckp :))

    xoxoxo for Iman from Ummi Iman :)))

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam Marya,
      Betul tu.. Mmg sentiasa beringat bila bercakap ;) setakat ni alhamdulillah.

      Padam
  3. pandai pun ckp comel,tp mmg comel pun iman nie..:)

    BalasPadam
  4. mmg comel pun...hensem..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...