بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Selasa, 22 Mei 2012

Masalah?

Assalamualaikum

Setiap manusia pasti akan ditimpa masalah tak kira kecil atau besar. Semua ini adalah ujian dalam kehidupan. Yang penting cara untuk kita menyelesaikannya. Setiap masalah pasti ada jalan penyelesaian. Jadi berfikirlah dengan cara rasional bukan emosional.

Masalah? Jawapannya ada pada gambar ni... Cuba teka perkataan apa yang mereka bentuk. Siapa cepat memang orang tu tak banyak masalah ;) gurau je... saya cakap macam tu sebab saya susah nak teka ;)



p.s: akan bercuti ke Perak merehatkan minda. Insyaallah. Akan singgah jejak rakan nanti... tengah sibuk packing. Last minute plan. Macam ni lah ;)


12 ulasan:

  1. take it easy...terkenyit kenyit mata nak teka..hahaha..

    BalasPadam
  2. TAKE IT EASY!

    kan..kan..kan..?

    hihihih..

    perak di mana tu? selamat bercuti...!

    BalasPadam
  3. memang semua orng ada masalh... mudahan dapat di selesaikan...

    selamat bercuti yer..

    BalasPadam
  4. take it easy...selamat bercuti..bestnya dpt p holiday..jeles2

    BalasPadam
  5. Take it easy!!!!...hehehehe...

    BalasPadam
  6. take it easy... hahaha.. saya puna mik masa dekat seminit teka...

    BalasPadam
  7. selamat bercuti dan menghilangkan semua masalah..

    TAKE IT EASY

    BalasPadam
  8. Salam UI.
    Betul tu...Setiap masalah ada jalan penyelesaiannya.Selamat bercuti.

    BalasPadam
  9. take it easy. kalau pakai sedondon mungkin senang nak baca kot.

    BalasPadam
  10. ohya, thanks.. adiah dh dpt :-)

    BalasPadam
  11. Pandainya semua... kira kalian semua orang yang boleh mengatasi masalah lah ni... :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...