بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Ahad, 13 Mei 2012

Kolam Air Panas Selayang

Sambungan entri perjalanan semalam. Pencarian kolam air panas yang terletak di Selayang. Tujuan utama untuk terapi kesihatan ;) badan kalau tak exercise rasa tak selesa. Lesu je... jadi carilah tempat yang boleh menghilangkan kelesuan dan melegakan urat-urat yang tersimpul ;)

Ramai juga yang datang ke tempat macam ni untuk hilangkan penyakit kulit. Saya pun sendiri agak ianya boleh membantu. Lepas ni baru nak cari info tentang kebaikan kolam air panas ni.

Lihat dulu suasana kolam air panas di Selayang ni. Kenal tempat je.. tak jadi nak mandi sebab rasa kurang selesa.






Di sinilah punca air panas di sini. Berasap-asap.

Tempat ni di buka 24 jam. Parking RM2 sekali masuk. Ada bilik air tapi jauh sikit dengan kolam.

Nak datang kena bawa gayung. Ada kolam yang tak boleh rendam kaki di dalam.

Tak jadi di sini beralih ke kolam air panas Setapak pula. Akan menyusul entrinya nanti..

5 ulasan:

  1. bestnyer kak..teringin pulak nk pergi

    BalasPadam
  2. dah sampai juga akhirnya,rendam kaki tak..?

    BalasPadam
  3. tempat tu mcm terbuka sangat eh..sebab tu berpindah ke tempat lainnkan..?

    BalasPadam
  4. @imie fatiema © rendam tempat lain ;) tunggu entrinya

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...