بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 21 Mei 2012

Hadiah bakal di pos hari ini

Assalamualaikum



Saya nak beritahu hadiah untuk mereka yang terpilih dalam cabutan Giveaway ketiga baru-baru ini akan diposkan petang ini.

Maaf ya lewat sikit. Sepatutnya hadiah tersebut sudah dibungkus awal-awal lagi sebelum cabutan dibuat. Hari Jumaat petang baru bungkus itupun di rumah mak ;)

Semoga selamat sampai kepada pemiliknya.



Sabtu baru ni saya keluar. Jadi dapat surat pos laju di atas. Hari ni juga baru nak ambil sambil pos barang-barang di atas. Saya rasa kiriman dari Ummu Muhammad. Kena ambil dulu baru boleh pastikan.

Terima kasih kerana menunggu ;) Saya takut juga sebab pernah ternampak dalam blog orang lain, macam-macam diorang kata kalau lambat buat keputusan dan hantar hadiah. Sebenarnya pernah juga macam diorang, tertanya-tanya kenapa lambat hantar. Tapi sekarang saya tak kisah sangat. Sebab niat pun suka-suka.

Tapi jangan ada yang buat contest atau giveaway saja-saja nak tipu orang. Maksud saya lepas buat GA atau contest terus senyap. Tak baik juga begitu. Apa pun masalah harus diberitahu. Kalau rasa nak batalkan. Beritahu sahaja. Lebih senang. Tidaklah mereka menunggu-nunggu. Sekadar bagi pendapat.


11 ulasan:

  1. wahh tahniah pada pemenang ;-)

    BalasPadam
  2. seronoknya yang dapat hadiah tu..!

    tahniah sekali lagi....nur jeles..!

    hihihihihi

    BalasPadam
  3. haha..sy la tu..buat ga tp hadiah lambat siap n pos..makan bulan jugak ler..kuikui

    BalasPadam
  4. Seronok dapat hadiah:)
    Dua hari sampailah pada penerimanya

    BalasPadam
  5. @NoEn yang macam tu takpe orang faham ;) lagi pun dah beritahu kan...

    BalasPadam
  6. mmg betul sy pernah menang ga dah hadiahnya smp sekarang tak terima...:)

    taksmptnak join gaummi iman.mood kelaut lately..

    BalasPadam
  7. seronoknya org yg bakal dapat hadiah tu..

    BalasPadam
  8. harap semua hadiah ni slmt sampai..

    BalasPadam
  9. Tahniah buat bakala penerima ;)

    BalasPadam
  10. tahniahh pada yg menang....

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...