بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Khamis, 31 Mei 2012

Doa memohon darjat

Assalamualaikum

Semoga kita sama-sama diberikan kekuatan, kemuliaan dan kekayaan oleh Allah. Insyaallah.



Ya Allah! Sesungguhnya aku ini lemah maka kuatkanlah aku dan aku ini hina maka muliakanlah aku, dan aku fakir maka kayakanlah aku, wahai Zat yang Maha Pengasih.

Sumber majalah milinea muslim

3 ulasan:

  1. As salam Ummi Iman,

    Tak tahu ada doa mcm ni... Islam itu indahkan... Terima kasih atas perkongsian ini :))

    BalasPadam
  2. salam rose..kita lama dh tak dpt nk bw ..huhu..rindu dgn kwn2...pertama sbb cuti sekolah ni susah nk ngadap sgt..anak2 semua nk tumpang sekali..pantang tgk mamanya bukak..mmg berebut la..dapat 10 minit jer on9..pastu line tenet dh habis limit lagi lah susah nk bw sekarang ni..esok (jumaat)saya balik kg..nanti ahad minggu depan la baru balik sini..mmg sakan la bercuti ni..hehee...entry 2,3 arini pun saya buat auto publish jer..nanti yg balik kg ni pun kalau sempat saya ngadap la blog..kalau tak sempat..ermmm..miss la kat kwn2 semua...hihi..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...