بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Selasa, 15 Mei 2012

BE Volkswagen Polo Sedan

Alhamdulillah selepas BE Honda Hybrid kini BE Volkswagen Polo Sedan pula. BE menggoda-goda tuan blog supaya beli kereta baru ;) Dah lebih seminggu rasanya. Tapi baru nak buat entri mengenainya. Untuk simpan sebagai kenangan ;)

Harap-harap duit BE ni cukup untuk beli kereta baru hehe usah berangan lah che rose.



Saya ingatkan harga kereta ni RM100k ke atas rupanya tak sampai pun mencecah harga tu. Nak tahu boleh klik pada iklan tersebut. Itupun jika muncul ;) dan muncul lagi :)

Apa pun terima kasih Nuffnang dan pembaca semua. Harap lamalah lagi melekat di situ :)

9 ulasan:

  1. Kakak belum pernah drive kereta keluaran VW. tegok memang cantik...

    BalasPadam
  2. sk dgn jenama ni.. rs mcm segak je.. hahahhah

    BalasPadam
  3. Emmm tahniah... mudahan impian jadi kenyataan

    BalasPadam
  4. tahniah dapat BE..saya ni be tak nk menyinggah langsung la..huhuhu..

    BalasPadam
  5. mcm mn ya akak dapat be..ayu tak pnh dpt..huhu

    BalasPadam
  6. Tahniah..! bila dapat BE kenalah rajin BW..kalau tak rugi.. :)

    psst... BE kita samalah.. :)

    BalasPadam
  7. @are_lin@yu nanti akak share apa yang akak tau. Kalau ada yang lain nak bantu dipersilakan. Kongsi ilmu sama-sama

    BalasPadam
  8. @Cik Nur tu yang susah sikit nak buat. Tapi akan cuba..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...