بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 18 April 2012

Terima kasih Fieda Rafli

Hari Sabtu baru ni terima satu envelope berwarna coklat. Ayah Iman yang ambil di peti surat. Hairan pula saya, menang GA ke? rasanya takde... setelah di buka dan baca nota di situ baru tahu ianya cenderahati dari blogger Fieda tanda perkenalan persahabatan di alam maya. Terima kasih Fieda ya.. saya hargai  pemberian tersebut. Tak sangka dapat hadiah misteri ;)

Nak tengok apa yang Fieda bagi.....


Keychain Penyu (Terengganu) dan fridge magnet Cameron Highlands

Bila terima hadiah macam ni teringat zaman sekolah dulu-dulu.. suka sangat main tukar-tukar hadiah ;)


3 ulasan:

  1. pemberian kecil jer tu rose...kurang2 nya saya tgk novel ombak rindu teringat kat rose dan rose plk bila tgk fm dan keychain tu ingat kat saya..tak gitu..hehehe

    tu la zaman sekolah dulu saya pun gitu suka tukar2 hadiah dgn kwn..

    BalasPadam
  2. sesuailah tajuk novel tu ya.. rindu kt saya boleh tgk novel hehe..

    saya pun akan ingat fieda bila tgk apa yg fieda bg tu.. gaduh2 dgn Iman tak bg main takut rosak ;)

    BalasPadam
  3. bestkan bila berblog sbb dapat ramai kwn :-)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...