بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Khamis, 1 Mac 2012

Ombak Rindu untuk Fieda


Ada terbaca ENTRI dari blog fieda tentang novel Ombak Rindu yang dicari tapi masih belum dapat. Tak sangka laris sungguh penjualan buku tersebut. Disebabkan saya ada buku yang dicari maka saya akan menghadiahkan buku ini kepadanya. Saya pun tak ingat bila saya beli buku ni.. setelah dilihat di dalamnya buku ni saya beli pada tahun 2004. Lama juga saya simpan hampir 8 tahun. Jadi keadaannya tidaklah secantik yang baru. Hari Selasa baru ni saya dah kirim menggunakan perkhidmatan Pos Laju.

Harap fieda sudi dan gembira menerimanya. Ini juga sebagai tanda terima kasih menjadi rakan di alam maya dan rajin menjenguk blog saya dan meninggalkan komen di sini.


8 ulasan:

  1. salam rose...dah sampai hadiah paling bermakna ni pukul 2 tadi..alhamdulillah...seronoknya rasa hati kita bila bukak2 jer tgk novel ombak rindu pemberian dari rose..kita hargai sangat2...terima kasih byk2..dapat juga saya baca novel ni akhirnya..akan saya simpan novel ni sampai bila2 sebagai tanda kenangan dari rose..terima kasih byk2 ye..

    BalasPadam
  2. @fieda sama-sama fieda.. selamat membaca. rasanya baca lg seronok dr tgk movie(saya tgk melalui dvd pinjam dari adik)

    BalasPadam
  3. murah hati ummi iman...eheheheh...untung fieda

    BalasPadam
  4. dapat jugak kak fieda novel tu kan.. baik ummi iman ni :-)

    BalasPadam
  5. wah, baiknya ummi iman.... senyum meleretlah fieda nanti.... memang sejak keluar movienya..buku pun habis terjual..

    BalasPadam
  6. best kak fieda & baik hati btoi ummi iman ni...heheh..nanti boleh bagi kat yana pulaksss...

    BalasPadam
  7. 2004..lama tu...baca novel lagi menghayati watak2nya..

    selamat tengahhari ummi ;)

    BalasPadam
  8. rezeki fieda sebenarnya.. malu pula orang puji begitu ;)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...