بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 26 Mac 2012

Kenapa payment dari Nuffnang tak dapat lagi?

Rasa lama pula nak dapat cek dari Nuffnang. Dah lama jadi tak ingat bila cashout. Setelah check e-mail rupanya saya cashout pada 9 Februari 2012. Jadi saya pun mengajukan pertanyaan kepada Nuffnang. Di bawah ni adalah jawapannya. Saya dah agak dah mesti ada yang tak kena. Semasa bertanya tu saya dah berikan nama penuh seperti dalam IC. Jadinya en Nuffnang minta nombor IC untuk pengesahan. Jadi sesiapa yang nak claim tu kena pastikan nama sama seperti dalam kad pengenalan. Kalau tak kena reject. Malangnya diorang tak inform pun kita masalahnya. Jadi kenalah tanya sendiri... dan hari ini masalah tersebut telah pun selesai bila diberitahu bahawa nama saya telah pun diubah. Jadi tunggu je lah..

jawapan dari Nuffnang tentang kelewatan cek

Statistik blog saya pada 20 Februari - 18 Mac.
Terkejut juga tengok. Alhamdulillah semakin meningkat dari masa ke semasa.

Walaupun bukan tujuan utama buat blog untuk dapat duit. Tapi serba sedikit peluang macam ni memberi kita lebih semangat untuk berblogging, disamping dekat dengan kawan di alam maya dan para pembaca di luar sana. Terima kasih semua. Tanpa pembaca dan rakan blog siapalah saya.

9 ulasan:

  1. nasib baik rose teringat nak gi tanya nuffnang tu..kalau wat senyap sampai sudah la tak dapat..alhamdulillah..uv byk jugak tu..

    BalasPadam
  2. wahh.nasib baik tanya nuffnang...agak2 salah nama pun boleh buat proses jdi lambat kan?..

    BalasPadam
  3. nsb ui g tnya kan.. :-)

    btw, kalu awk nak traffic selalu byk or setiap entry awk byk dpt feedback dr readers kiranya komenlah kan.. awk kene selalu bw.. InsyaAllah bila ui rajin jenguk blog kengkawan.. pasti dorg akn balas jejak jugak.. :-)

    p/s : baguslah uv dah ada peningkatan.. tahniah :-)

    BalasPadam
  4. Tahniah.. moga terus sukses dalam dunia blogger..:)

    BalasPadam
  5. owh sib baiek ditanya pada mereka yer...kalau tidak pasti tak tahu apa masalahnya...

    cantik UV tue..tahniah kak.

    BalasPadam
  6. @IntaNBerliaN kalau berkesempatan mmg singgah blog rakan yg lain. selalunya masa tidak mengizinkan. bila berpeluang saya akan lawat seberapa byk yg boleh ;)

    BalasPadam
  7. akak sila la lawat blog sy.. http://memylifecrochet.blogspot.com/... saya baru je join nuffnang. hopefully dpt UV mcm akak..cantikk..!! boleh la jd side income sy surirumah ni.insyaAllah..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...