بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Khamis, 29 Mac 2012

Jalan-Jalan Pantai Morib

Hari Isnin baru ni ajak adik dan anak-anaknya ke Banting. Saja ambil angin petang di sana... dah lama juga tak datang sini. Nampaknya Pantai Morib dah semakin cantik dan bersih kawasannya dilengkapi dengan kemudahan yang selesa. Kalau nak mandi ada kawasan pantai yang landai juga tapi jauh sikit dari kawasan ini. Rasanya ramai yang takut mandi di sini sebab dikatakan tempat orang India buang abu mayat. Apa pun terserah masing-masing. Tapi yang pasti seronok ambil angin petang di sini sambil melihat laut. Kalau ada kedai makan yang best pasti lagi ramai yang datang sini.

baru sampai layan anak-anak kecil di taman permainan

suka naik papan gelongsor

ada taman laut di sini..

bermacam-macam cengkerang ada..

dah puas main baru tengok laut...

cantik juga tiang-tiang bersama replika burung ni...

oh ya... lupa nak bagitau.. camera yang dah ok. saya repair sendiri.. kalau tak kedai nak RM200 lebih untuk repair. Padahal kecil je masalahnya. Nasib baik boleh ok balik :) Dan inilah hasilnya.. walaupun hanya camera yang comel je..

Iman suka sangat benda bulat putih ni... dia panggil bola.. apa-apa yang bulat semuanya bola ;)

ini rakaman yang terakhir di sini..


1 ulasan:

  1. sy pun sk g jln tepi pantai.. tp kami kat sini selalu g pantai merdeka la... :-)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...