بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Khamis, 12 Januari 2012

Hadiah 2nd GA telah di pos


Lega... akhirnya hutang sudah berbayar hari ni. Rasa tak tenang selagi tak pos hadiah-hadiah ni.

Disebabkan hadiah yang comel maka envelopenya pun comel. Kali ni saya guna perkhidmatan POS Malaysia ya ;) Bila sampai hadiah tu jangan terkejut tengok belakang envelope yang ditampal dengan tape kertas warna putih dan plastik :) nak gam tak boleh, faham-faham je lah kan..

Kepada pemenang, dah selamat terima hadiah bolehlah beritahu. Kalau tak dapat itu di luar kemampuan saya. Walaubagaimanapun di doakan ianya selamat di terima oleh pemiliknya.


Update:
Salam..maaf lambat info
p/s: kenalah tunggu ya.. hari ni hantar baru dapat e-mail dari ayu :( akan dipos juga nanti.

2 ulasan:

  1. tahniah pada dorang yg dapat hadiah tu..

    BalasPadam
  2. smg hadiah ni slmat smpai kpd pemenang :-)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...