بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Ahad, 29 Januari 2012

Berpeluh selesaikan masalah

ni gambar Iman yang demam lepas balik dari planetarium negara. Saja letak sini sebab ianya sesuai untuk entri saya ni...

Kadang-kadang bila nak sesuatu yang nampak cantik ianya akan menyusahkan juga kalau tak kena pada caranya. Baru-baru ni saya ubah comment form placement kepada embedded below post. Senanglah sikitkan orang nak komen sebab box tu ada di bawah blog post, sejak dari itu kuranglah orang yang sudi komen hehe gurau je..

Setelah baca entri dari jemariasmara barulah saya tau ada masalah bila nak view post. Ada jugalah perasan kenapa kadang-kadang bila saya buka blog entri saya kosong. Dalam hati agaknya google ada masalah. Tapi setelah di siasat berjam-jam (hampir patah semangat). Pagi ni barulah jumpa masalah tersebut.

Tak semua widget atau kemudahan yang disediakan untuk blog sesuai dengan template kita.

p/s: terpaksa ubah nama blog kepada yang lama dan secara automatik blog header telah di buang setelah di tegur oleh ayah Iman, tak boleh guna perkataan singgahsana. Ianya untuk yang maha esa sahaja (kerajaan dilangit) dalam kamus pula bermaksud kerusi kerajaan (tempat raja bersemayam), takhta. Memang tak sesuailah untuk saya ;)

Wallahuaklam.

1 ulasan:

  1. betul tu..tak semua widget blh masuk kt blog template kita..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...