بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Khamis, 8 Disember 2011

Tak puashati dengan iklan



Apa yang tak puashatinya... dah lama terbuku tapi tak tau nak luah kat mana. Agak-agak kena gam tak nanti. Tengok tak iklan maggi yang baru ni.. cerita tentang anak dia main sorok-sorok, anak dia malas nak cari jadi mak dia pun masakkan maggi kari, terus kawan-kawan anak dia yang menyorok tu datang. Jadi, apa yang tak puashatinya..
  1. Ikan bilis yang diletakkan dalam maggi kari tu... kot ya pun buanglah kepala ikan dan isi perutnya.. bukan ke makan kepala ikan tu tak elok. Boleh cepat lupa.
  2. Kenalah baca entri ni dan entri ini juga
UI kadang-kadang tu kalau teringin makan juga.... Biasalah benda yang tak elok tu lah yang sedap..



Kenapa pula dengan iklan shampoo Clear ni... ketidakpuasan hati ni dah lama.. apa kena mengena iklan shampoo tunjuk perempuan yang terselak kainnya hingga peha. Setiap kali keluar iklan ni rasa nak marah je. Tak taulah kenapa rasa tak logik sangat iklan ni.

UI: apa dah jadi dengan followers widget ummi Iman hari ni??

3 ulasan:

  1. iklan2 skrg ni mmg melampau...

    BalasPadam
  2. saya pun tak suka iklan megi tu.. bukan sebab apa, mula-mula selera tengok megi lepas tu, bila tengok ikan bilis letak kat megi terus rasa magu termuntah. Tekak ni tak dapat terima segala jenis mee yang letak ikan bilis tambah pulak ikan bilis tak buang kepala ngan perut.

    Terus termuntah.

    BalasPadam
  3. sy pun tak berapa berkenan kalu ikan bilis tak buang kepala n perut.. cam org mls jer..huhu

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...