بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Jumaat, 2 Disember 2011

Lupa birthday blog hari ni...


Happy birthday Blog Ummi Iman.... hehe ucap untuk blog sendiri. Maaflah lupa pula.. malam ni buka baru perasan bila tengok daisypath kat atas tu.. sekejap je setahun dah usia blog UI ni.

Nak bagi hadiah apa ya kat dia.. tukar header boleh? asyik nak tukar je.. apa pun syukur alhamdulillah dengan masa yang ada dapat juga berblog. Duduk kat rumah ni takde aktiviti. Dalam blog ni lah tempat segala-galanya untuk mencari kepuasan.

Terima kasih kepada semua yang sudi singgah dan menjadi rakan blog UI yang tak seberapa ni.  Kerana anda semua UI lebih semangat untuk berblogging.

Kalau sudi ucaplah sesuatu untuk blog UI ni.. hehe ada-ada je kan...

Selamat Ulang Tahun Sayang

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa
Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu

5 ulasan:

  1. Selamat ulang tahun yg pertama buat Blog Ummi Iman.. semoga terus meriah dipersada blog.. :D

    BalasPadam
  2. Happy anniversary blog Ummi Iman!

    BalasPadam
  3. selamat hr jd kat blog ui..moga selalu diupdate oleh tuan nyerr heheheh

    BalasPadam
  4. (^___^)v teruskan menulis tanpa jemu...

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...