بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Jumaat, 23 Disember 2011

Kenapa blog tak up to date?


Dari semalam saya cari mana silapnya. Baru tahu bila masuk blog rakan nampak status blog saya 4 hari sebelumnya. Padahal tiap-tiap hari berupdate. Ada sesiapa boleh tolong tak?
Tengok dah banyak entri saya buat.. tak tahulah bila masalah ni timbul. Baru semalam perasan dan cuba selesaikan sendiri sampai tension jugalah sikit hehe. Godek sana godek sini masalah tak selesai. Harap sangat sesiapa boleh bantu. Cuma yang saya perasan, feedburner saya dah full. Adakah kena mengena dengan ini.

Sedihnya.. masih lagi mencari jalan penyelesaiannya... :(


update: bila entri ni keluar terus dah normal balik hehe.. macam-macamlah..

4 ulasan:

  1. yeker? tak dapat nak bantu.... tak tau jugak leh jadi camtu..

    BalasPadam
  2. @Zie rasanya baru ok kot sebab zie dah nampak entri terbaru kan? dari semalam pening-pening baru nak tanya orang.. elok pula.. :) saja je dia nak gurau-gurau

    BalasPadam
  3. nureen pon x dpt nk nolong sbb nureen pon ada prob gak, mcm mana nk tukar tarikh sbb blog nureen tarikh lewat 1 hari ni cth ari ni klau wat n3 tarikhnya 23hb la kan tp kuaq 22 hb huhuuu

    BalasPadam
  4. @::NureeN:: ya ke Nureen. Kalau kat format date tu dah betul tapi jadi macam tu. Memang susah nak jawab

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...