بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Sabtu, 3 Disember 2011

Dapur makeover

Sebelum

selepas

Sewaktu entri semangat pagi di buat.. nampaknya semangat UI terus membara. Serabut tengok keadaan dapur dan di tambah dengan buah hati tu yang suka mengemas maka tercetuslah idea nak makeover apa yang patut supaya nampak lebih tersusun dan buah hati tu susah sikit nak menolong.

Tengok pada gambar sebelum tu.. malu.. plastik atas oven tu kerepek yang dibeli dibanting belum sempat nak masuk dalam tupperware. Kain tudung yang berikat tu taknak bagi buah hati tu usik barang kat situ.. atas peti ais yg berusia sama dengan anniversary kami tu pun penuh dengan tupperware..

Puashatilah.. luas sikit nak masuk dan keluar dapur..

4 ulasan:

  1. Rajin yer mengemas dapur... zie sejak mengandung ni nak masuk dapur pun tak leh... cuma lalu amik nasi dan basuk tangan jer.. huk huk

    BalasPadam
  2. ok la tu sebelum dgn selepas..nmpl kemas,.

    BalasPadam
  3. bile dapur dh kemas baru syok masak kn...hehe

    BalasPadam
  4. sesekali mmg kene tukar² barulah ade semangat nak masuk dapur masak hihihihihi....

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...