بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Rabu, 30 November 2011

Lawat Galeri di Raja Sultan Abdul Aziz

AI teringin sangat nak tengok apa ada di sini..

Hari Sabtu 26.11.11 yang lepas kami bertiga pergi Galeri di Raja Sultan Abdul Aziz yang terletak di Klang. Bangunan yang cantik ni nampaknya cukup memanggil ayah Iman untuk melihat apa yang ada di dalamnya. AI memang suka bangunan lama dan segala yang lama... tempat ni buka hari Isnin - Sabtu dari pukul 9 pagi kalau tak silap hingga 5 petang. Kami sampai hampir pukul 4.30 petang. Masa tu hanya kami bertiga je yang datang melawat. Tak boleh ambil gambar dalam ni... jadi bergambar di luar bangunan sahaja lah...

pintu masuk. hanya setakat ni sahaja nampaknya bergambar...

setelah habis melawat di dalam...

tak pernah tengok dia sengetkan mulut macam ni..

bestnya kalau ada laman rumah macam ni..

laluan keluar.. Iman taknak balik..

merakamkan kenangan yang kami pernah sampai di sini..

cantik gazebo yang terletak di tepi bangunan ni...

Sekian sahaja lawatan kami di sini... nak tengok apa yang ada di dalam kenalah datang sini... boleh tengok barang-barang peribadi tinggalan Sultan Abdul Aziz dan salasilah keturunan keluarganya.

2 ulasan:

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...