بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Ahad, 27 November 2011

Iman yang rajin mengemas

masa ni ummi dia sibuk di dapur, dia pun sibuk juga menolong. Malas nak larang.. nanti dia buat juga. Jadi biarkan saja janji dia diam. Ada masa kena cubit juga kaki dia tu (cubit manja) bagi warning. Tapi memang dia tak faham pun warning tu...
lagi hasil kreativiti Iman di kala kebosanan
ni pun masa ummi dia sibuk di dapur.. tengok senyap je buat apa.. rupanya ha!. Letak tempat tinggi pun dapat juga.
Ni baru aksi yang betul. Tengoklah betapa rajinnya dia... masa ni ummi dia masuk bilik air, keluar bilik air tengok dia tengah sibuk menyapu, siap ambil penyodok sampah lagi tu... Iman... Iman... bila kita nak ambil berguling-guling dia atas lantai tak bagi. Padahal barang-barang tu dah letak di tempat yang tersorok. Pandai je dia ambil.

1 ulasan:

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...