بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 3 Oktober 2011

Iman pertama kali naik train

Dalam ERL semasa perjalanan pergi dari Putrajaya ke KL Central. Iman awal2 dah tidur dalam kereta lagi. Saja nak bagi dia rasa naik train tidur pulak.. AI nak kejut tapi UI tak bagi.. kesian kat dia.. penat kot main

Hantar ma tok sampai ke keretapi. Dulu tak boleh hantar sampai bawah. Sekarang ni dah boleh. Siap masuk dalam train lagi. Tapi lupa nak ambil gambar

Dalam ERL dari KL Central ke Putrajaya. Tak duduk diam..

Nampak macam duduk diam je kan? sebenarnya tak duduk diam pun...
malam tak nampak luar tu yang kurang teruja.. nampak lampu je..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...