بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friends

Isnin, 17 Oktober 2011

Ambil IC yang dah siap

Dah sihat.. alhamdulillah.. bolehlah teman ummi dengan ayah dia ambil IC. Tunggu dalam kereta je.. sebab nak cepat. Tengok sampai meleleh air liur tunggu AI.. lama juga nak tunggu AI turun.

Lepas ambil IC singgah solat di Masjid Tuanku Mizan. Sementara tunggu AI solat UI bawa Iman kat tasik.. dah lama tunggu dalam kereta tak siap2. Sempat lagi Iman posing. Patutlah lama AI kata besar sungguh masjid ambil masa nak ke dewan solat. Lelaki dan wanita open tak tutup cuma asingkan dengan tali je.. UI tanya AI kenapa? tiru style arab kot.. ya ke? makanya UI pun tak solat kat situ.. kesian Iman tunggu lama. Solat kat stesen Petronas je lah..

Seronoklah dapat lepas. Sebenarnya jarang sangat dapat lepas. Bahaya apa yang dia nampak semua dia nak ambil. Ulat pun dia berani pegang..
Tengah sibuk2 ambil gambar tiba2 nampak bot lalu.. Iman cepat tengok! suka dia ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih tinggalkan catatan di sini...